آموزش مرحله به مرحله کشیدن درخت کریسمس

آموزش مرحله به مرحله کشیدن درخت کریسمس

نقاشی کشیدن می تواند یکی لذت بخش ترین تفریح های فرزند شما باشد که شما می توانید با یکدیگر آن را امتحان کنید. نقاشی کشیدن اصلا کار سختی نیست، در صورتی که شما اصول نقاشی را بدانید و آن را مرحله به مرحله بکشید، نتیجه کار مانند یک نقاش حرفه ای از آب در خواهد آمد! در این مقاله آموزش مرحله به مرحله کشیدن درخت کریسمس را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید به فرزندانتان کمک کنید یک نقاشی زیبا بکشند.

 

مرحله اول

در اولین مرحله از کشیدن نقاشی درخت کریسمس شکلی مانند V برعکس و یا A ناقص بدون خط وسط آن بکشید. این بخش بالاترین قسمت از درخت کریسمس شما خواهد بود.

مرحله دوم

دو قسمت پایینی حرف V کشیده شده را از چپ به راست با خط هایی منحنی و ناهموار همانند شکل زیر به یکدیگر وصل کنید.

مرحله سوم

شکلی مشابه با چیزی که کشیده اید را دوباره در قسمت پایین نقاشی خود رسم کنید. با این تفاوت که بخش انتهایی V برعکس در زیر قسمت اولی که کشیده اید مخفی خواهد شد و شما نیازی به کشیدن این حرف به طور کامل ندارید.

مرحله چهارم

شکلی درست مشابه با هر کدام از دو بخش بالا اما بزرگ تر در بخش انتهایی نقاشی خود بکشید.

مرحله پنجم

در این قسمت از مراحل کشیدن درخت کریسمس نوبت به کشیدن تنه درخت می رسد. برای کشیدن تنه کافی است دو خط با انحنای رو به بیرون همانند شکل زیر کشیده و دو انتهای آن را به کمک یک خط منحنی به هم وصل کنید. مراقب باشید که تنه شما زیاد بلند و کشیده نشده و متناسب با تنه باشد.

 

مرحله ششم

در این مرحله کار تزئین درخت در آموزش مرحله به مرحله کشیدن درخت کریسمس شروع می شود. همانند شکل زیر دو خط موازی همراه با انحنا در هر سه بخش و تنه درخت کریسمس بکشید. هر کدام از این خط ها قرار است یک لامپ برای تزئین درخت کریسمس شود!

 

مرحله هفتم

این بخش باز هم به تزئینات درخت مربوط می شود. برای کشیدن لامپ های  کوچک کافی است در بخش های انتهایی تنه ها دایره هایی با اندازه کوچک تا متوسط بکشید. اکنون نوبت به کشیدن ستاره درخت کریسمس است، مگر درخت کریسمس بدون می شود؟ کافی است یک ستاره در بالاترین قسمت درخت بکشید.

 

مرحله هشتم

در این مرحله نوبت به ظریف کاری های درخت می رسد. کافی است داخل تنه های درخت دایره هایی با اندازه های بزرگ تا کوچک بکشید.

 

مرحله پایانی

در آخرین بخش از آموزش مرحله به مرحله درخت کریسمس، نوبت به رنگ آمیزی می رسد. برای رنگ آمیزی اجازه دهید کودکتان با خلاقیت و سلیقه خود درخت و تزئینات آن را رنگ بزند. همچنین می توانید از رنگ های زیر به عنوان مرجع کمک بگیرید.

 

برای ثبت نام در باهوشک کلیک کنید

13 آذر 1400 - نویسنده : تحریریه باهوشک

لطفاً شما هم امتیاز دهید !
( 31 رای ) 4.1 از 5

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!