فیلم و سریال های هیجان انگیز برای دختران نوجوان

فیلم و سریال های هیجان انگیز برای دختران نوجوان

فیلم و سریال بیش از هر چیز  دیگری در دوران نوجوانی می تواند برای دختران و پسران جذاب بوده و روی آن ها تاثیر بگذارد. بنابراین در میان هزاران محصول ساخته شده در کشورهای مختلف جهان باید دنبال فیلم ها و سریال هایی باشیم که هم برای نوجوانان جذاب بوده و هم تاثیر خوبی بر آن ها بگذارد. اگر شما نیز برای دختر نوجوان خود یا برای خودتان دنبال فیلم و سریال جذاب و البته آموزنده هستید، فیلم های زیر می تواند یک لیست انتخابی عالی برای شما باشد.

 

سریال جادو رو اضافه کن

سریال جادو رو اضافه کن یکی از سریال های جذابی است که شما را دنبال خود می کشد. این سریال محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2016 ساخته شده است. سبک آن کمدی درام بوده و در سه فصل و 51 قسمت ساخته شده است. در این سریال سه دختر نوجوان که با یکدیگر دوست هستند برای باز کردن طلسم و جادوهایی که در شهر آن ها اتفاق افتاده دست به انجام کارهای مختلف می زنند. ابی دانلی، ابری کی میلر، کتیا اوجدا و امی هیل از جمله بازیگران این سریال هستند. دختران در این سریال برای مقابله با طلسم های شهر جادو یاد می گیرند و شما در طول داستان با ماجراهایی جذاب و باور نکردنی مواجه خواهید شد. این سریال تا کنون جوایز مختلفی کسب کرده که از میان آن می توان به نامزد دریافت دو جایزه در جشنواره انجمن چهره پردازان و آرایشگران هالیوود در سال 2018 اشاره کرد.

 

سریال گربه های ترسو

سریال گربه های ترسو یک سریال فانتزی و خانوادگی محصول کشور انگلستان است که در سال 2017 منتشر شد. ویلا شخصیت اصلی داستان مشغول تدارکات تولد 12 سالگی و سپری کردن زندگی معمولی خود است اما یک هدیه تولد عجیب برای او ارسال می شود که او را وارد دنیای عجیب جادو می کند. او و دوستانش در جست و جوی یک طلسم به گربه تبدیل می شوند و تلاش آن ها برای رفع این طلسم در طول داستان جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. آوا آگوستین، سوفیا رید گانتزرت، دافنه هاسکینز و مایکل تیگن از بازیگران این سریال به شمار می روند.

 

سریال بدترین جادوگر

سریال بدترین جادوگر یک سریال فانتزی و خانوادگی ساخته کشور بریتانیا است. این سریال از سال 2017 در نتفلیکس پخش شد و توانست مخاطبان زیادی از سراسر دنیا به دست آورد. این سریال براساس مجموعه کتابی با همین نام تهیه شده است. داستان فیلم درباره دختری به نام میلدرد هابل است که در آکادمی خانم کاکل که مخصوص آموزش جادوگران است، آموزش می بیند. این دختر متاسفانه کمی دست و پا چلفتی است و همین مساله باعث بروز مشکلاتی در مدرسه و خارج از محیط آن برای دختر و اطرافیان او می شود. سریال بدترین جادوگر در سه فصل ساخته شده است.

 

سریال کارآگاهان جوان

سریال کارآگاهان جوان در سال 2019 به کارگردانی رابین باتلر و وین هوپ ساخته شد. این سریال ساخته کشور استرالیا است و ژانر آن کمدی جنایی است. این ژانر کمتر در ایران مورد توجه قرار گرفته است، از این رو تماشای آن می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. داستان فیلم درباره دختر 10 ساله ای به نام مودی است که تصمیم می گیرد با هم کلاسی های خود برای کشف و رسیدگی به جرائم مختلف یک گروه تشکیل دهند. این سریال در جشنواره آکادمی سینما و تلویزیون استرالیا در بخش بهترین برنامه کودکان نامزد دریافت جایزه شد. سریال در دو فصل ساخته شده و بازیگران آن ابی برگمن، استون درامر، مایا آنجلیکو و آنا کوک هستند.

 

سریال برج های ملوری

یک سریال زیبای دیگر که باعث می شود شما با شخصیت اصلی داستان بارها همزاد پنداری کرده، با او بترسید، خوشحال شوید یا حتی گریه کنید، سریال برج های ملوری است. سریال برای نوجوانان بالای 12 سال مناسب است. فیلم در سال 2020 و توسط کارگردانان معروف ربکا ریکروفت و بروس مک دانلد ساخته شده است. سریال در ژانر خانوادگی و محصول مشترک دو کشور کانادا و انگلیس است. داستان فیلم درباره دختری است که در سال های پس از جنگ جهانی دوم برای رفتن به یک مدرسه شبانه روزی خانه خود را ترک می کند. چالش ها و داستان هایی که در مدرسه و در طول داستان برای شخصیت اصلی پیش می آید، شما را همراه خود خواهد کرد. الا برایت، زویی سیورت، ناتاشا رافائل و سینا آریف از جمله بازیگران این سریال به شمار می روند.

 

سریال شبح نویسنده

یکی دیگر از سریال هایی که می تواند برای نوجوانان به خصوص دختران جذاب باشد، سریال شبح نویسنده است. این سریال درباره یک شبح مرموز است که به کتاب فروشی یک محله می رود و می خواهد داستان و کاراکترهای خیالی را وارد دنیای واقعی کند. بعد از اتفاقات عجیب و غریب در شهر چهار کودک تصمیم می گیرند که از این اتفاقات سردر آورده و آن ها را کشف کنند. فیلم در سال 2019 در هفت قسمت توسط اپل تی وی پلاس منتشر شد. یکی از ویژگی های جذاب این داستان آن است که نشان می دهد کودکان با همکاری هم و با استفاده از فناوری های امروزی می توانند معماهای مختلف را حل کرده و از پس چالش ها بربیایند.

 

سریال حبس ماجراجویانه

سریال جذاب دیگری که می توانید همراه با دختران و پسران نوجوان خود ببینید، سریال حبس ماجراجویانه است. این سریال توانسته امتیاز 7.4 را از IMDB دریافت کند که نشان دهنده جذابیت و کیفیت بالای آن است. فیلم محصول کشور کانادا است و در سال 2019 ساخته شده است. ژانر فیلم کمدی خانوادگی بوده و مناسب نوجوانان بالای 12 سال است. داستان درباره سه دوست قلدر است که باید ورودی هزارتوی تونل های دامدار که از آزمایشگاه پنهان و افسانه ای گراهام بل محافظت می کند، پیدا کنند. فیلم به کارگردانی جو کیکاک ساخته شده و بازیگرانی مانند توماسو سانلی، سیمون میلر، جک فولتون و آندرو مودی در ان ایفای نقش می کنند.

 

فیلم می توانیم قهرمان باشیم

فیلم می توانیم قهرمان باشیم در ژانر کمدی، اکشن و درام ساخته شده و شما را به اوج هیجان خواهد برد. فیلم ساخته کشور آمریکا و محصول سال 2020 است که برای اولین بار توسط پلتفرم نتفلیکس نمایش داده شد. فیلم درباره تعدادی از کودکان ابر قهرمان است که پس از حمله آدم فضایی ها به شهرشان و ناپدید شدن پدر و مادرهایشان تصمیم می گیرند با هم متحد شده و بیگانگان را از شهر و البته کره زمین خارج کنند. در آغاز فیلم اینطور به نظر می رسد که والدین چندان به توانایی های فرزندانشان و البته نوجوانان به توانایی های خودشان چندان باور ندارند اما وقتی بچه ها استعدادهای خود را کم کم باور کرده و ان ها را شناسایی می کنند به ابر قهومان تبدیل می شوند. داستان این فیلم می تواند به طور غیر مستقیم تاثیر خوبی بر اعتماد به نفس نوجوانان بگذارد.

 

فیلم اردوگاه شعبده بازی

اردوگاه شعبده بازی فیلمی در ژانر کمدی، خانوادگی و فانتزی است که برای یک ساعت و نیم شما را پای تلویزیون میخکوب می کند. این فیلم محصول کشور آمریکا و سال 2020 و از تولیدات پلتفرم دیزنی پلاس است. داستان فیلم درباره پسر جوان شعبده بازی به نام اندی است که به اصرار مربی سابقش که یک اردوگاه شعبده بازی را مدیریت می کند، به عنوان مشاور وارد اردوگاه می شود. اندی در داستان با چالش هایی مواجه می شود تا بتواند زندگی حرفه ای خود را دوباره احیا کرده و دانش خود را به هنرجویان کمپ تدریس کند. جفری تمبر، آدام دیواین، گیلیان جیکوبز و کول ساند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 

فیلم روز بله گویی

یکی از جدیدترین فیلم هایی که می توانید همراه با اعضای خانواده خود تماشا کنید، فیلم روز بله است. این فیلم نه تنها برای نوجوانان بلکه برای والدین نیز می تواند جذاب باشد. ژانر فیلم کمدی- درام و خانوادگی است که در سال 2021 ساخته شده است. داستان فیلم درباره زوجی به نام کارلوس و آلیسون است که به تصمیم می گیرند به عنوان جایزه یک روز بله را برای سه فرزند خود در نظر بگیرند. در این روز قرار است که هر خواسته کودکان با پاسخ مثبت آن ها مواجه شود به شرطی که خواسته خطرناک و غیر قانونی نباشد. ادگار رامیرز، جنیفر گارنر و جنا اورتگا از بازیگران این فیلم هستند.

 

فیلم کیم پاسیبل

کیم پاسیبل فیلمی ماجراجویانه، اکشن و کمدی است که در سال 2019 در آمریکا ساخته شد. فیلم بر اساس یک سریال انیمیشنی با همین عنوان ساخته شده است. در داستان فیلم به عنوان یک قهرمان به مبارزه با افراد شرور و خلافکار می پردازد و در این کار تنها است و دوستانش او را همراهی می کنند. سیارا رایلی ویلسن، سیدی استنلی و تیلر اورتگا از جمله بازیگران این فیلم هستند.

17 بهمن 1402 - نویسنده : باهوشک

لطفاً شما هم امتیاز دهید !
( 7 رای ) 4.4 از 5