20 مدل دکوراسیون اتاق کودک پسرانه

20 مدل دکوراسیون اتاق کودک پسرانه

یکی از دغدغه های بسیاری از والدین انتخاب رنگ و دکوراسیون مناسب برای اتاق فرزندشان است. در مقاله ای که پیش رو دارید با 20 مدل از انواع دکوراسیون های اتاق کودک ویژه پسربچه ها آشنا خواهید شد. پس اگر فرزند پسری دارید که قصد دارید دکوراسیون مناسبی را برای اتاقش تدارک ببینید با ما همراه باشید.

 دکوراسیون اتاق پسرانه - مدل شماره 1

رنگ آبی، اولین رنگی است که برای دکور کردن یک اتاق پسرانه از ذهن ما می گذرد. استفاده از طیف های رنگ آبی از کم رنگ تا پررنگ در کنار رنگ سفید، علاوه بر ایجاد یک فضای آرامش بخش، پسرانه بودن دکوراسیون را کاملا تضمین می کند. برای تاریک نشده اتاق، بهتر است رنگ غالب که بیشتر رنگ دیوارها خواهد بود، آبی روشن و سفید استفاده شود.

اتاق پسربچه

دکوراسیون اتاق پسرانه - مدل شماره 2

استفاده از وسایل چوبی رنگ روشن در کنار رنگ های سفید، توسی، نارنجی و مشکی نیز انتخاب مناسبی برای دکور کردن یک اتاق کودک پسرانه است. برای اینکه سرد بودن رنگ ها فضای اتاق را بی روح نکند می توانید از یک کاغذ دیواری شلوغ ترجیحا با همان ترکیب رنگ وسایل اتاق، در یک وجه از دیوارها استفاده کنید.اتاق پسرانه سیسمونی 

دکوراسیون اتاق پسرانه مدل شماره 3

اگر وسایلی که برای اتاق کودکتان تهیه کرده اید، کاملا سفید هستند؛ نگران نباشید. استفاده از مقداری رنگ مشکلی در کنار سایر رنگ ها در دکور کردن اتاق کودک، می تواند به سادگی ترکیب رنگ را مناسب فضای اتاق پسرانه نماید. در این تصویر می بینید که تنها با استفاده از رنگ آمیزی دیوارها و استفاده از مقدار کمی رنگ مشکی این هدف به خوبی به انجام رسیده است.سیسمونی پسرانه 

  دکوراسیون اتاق پسرانه مدل شماره 4

رنگ سورمه هم از آن رنگ هاست که کاملا مناسب فضای اتاق های پسرانه در هر سنی است. استفاده از رنگ سورمه ای در کنار سفید، علاوه بر زیبایی و لوکس بودن، از تاریک شدن فضای اتاق نیز در خصوصا در صورتی که اتاق نورگیر نباشد، جلوگیری می کند. بخش هایی از وسایل مانند رو تختی و کوسن ها را از طرح های ترکیبی سفید و سورمه ای انتخاب کنید تا دکوراسیون شکیل تری داشته باشید. رنگ توسی که در کنار تمام رنگ ها به زیبایی قرار می گیرد، می تواند انتخاب مناسبی برای پرده های اتاق در چنین فضایی باشد.سیسمونی پسرانه

  دکوراسیون اتاق پسرانه مدل شماره 5

کمک گرفتن از طیف های رنگ توسی از خیلی کم رنگ تا خیلی پررنگ در کنار مقداری رنگ سفید، می تواند دکوراسیون خاص، مدرن و متفاوتی برای اتاق کودک شما فراهم آورد. البته پیشنهاد می کنیم در صورتی که اتاق کودک شما پنجره ندارد و یا نورگیر نیست، از استفاده از این ترکیب صرف نظر کنید.

 سیسمونی پسرانه

  دکوراسیون اتاق پسرانه مدل شماره 6

ترکیب چوب در کنار رنگ سورمه ای، برای اتاق پسرانه انتخاب بسیار مناسبی است. کافی است تنها یک وجه از دیوارهای اتاق را به صورت زیر با چوپ و کاغذ دیواری ساده سورمه ای کاور کنید. استفاده مناسب رنگ ها برای روتختی در این اتاق حائز اهمیت است. همانطور که می بینید در تصویر زیر به خوبی با استفاده از رنگ های آبی تیره، نارنجی، توسی، سفید و مشکی کودکانه بودن فضا حفظ شده است.

              سیسمونی پسرانه

مدل شماره 7

ممکن است بیش تر شما تمایل داشته باشید از رنگ توسی به خاطر ترند بودن آن، در دکوراسیون اتاق کودک دلبندتان استفاده کنید. برای جبران خنثی بودن این رنگ، می توان از خیلی از رنگ های دیگر کمک گرفت. یکی از این رنگ ها، رنگ نارنجی و زرد است. می توانید رنگ غالب فضا را توسی متوسط انتخاب کنید و با استفاده مناسب و کم در بخش های مختلف فضا از رنگ نارنجی، یک دکوراسیون شیک تدارک ببینید. 

سیسمونی پسرانه

مدل شماره 8

اگر کودکتان به فوتبال علاقه مند است، چه بهتر که اتاقش را با یک دکوراسیون فوتبالی برایش جذاب و دلپذیر کنید. با کمک گرفتن از رنگ سبز که تداعی کننده زمین چمن فوتبال است، در کنار رو تختی یا وسایلی که تم توپ فوتبال را در خود دارند، می توانید به این هدف دست پیدا کنید.

   سیسمونی پسرانه

دکوراسیون اتاق کودک - مدل شماره 9

اگر اتاق کودک شما فضای زیادی ندارد و کوچک است، این دکوراسیون می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. تخت خواب به صورتی طراحی شده که برای خواب دو کودک مناسب باشد. از طرفی بخش پلکان، فضای مورد نیاز به عنوان کمد برای نگهداری وسایل کودک را نیز تامین کرده است. متمرکز کردن وسایل در یک بخش از اتاق، فضای آزاد بیش تری را برای بازی کردن در اختیار کودکتان قرار می دهد.

دکور اتاق

مدل شماره 10

یک ایده خوب برای دکوراسیون اتاق کودک پسرانه، می تواند استفاده از تصاویر مناسب آقا پسرها برای دیوارها باشد. شما می توانید با خلاقیت خود و استفاده از وسایل کم هزینه یک دیوار کوب مناسب برای اتاق کودکتان تدارک ببینید. مثل طرح یک نقشه مشابه آنچه که در تصویر زیر می بینید. به استفاده از رنگ سبزآبی در کنار سفید و مشکی نیز برای فضای اتاق دقت کنید.

 دکور اتاق

دکور اتاق کودک - مدل شماره 11

خیلی به رنگ های تیره و یا استفاده از رنگ آبی برای اتاق فرزند پسرتان علاقه مند نیستید و ترجیح می دهید که یک اتاق با فضای شاد و کودکانه برایش مهیا کنید؟ پس شاید این همان دکوراسیونی باشد که به دنبالش هستید. استفاده از توسی در کنار زرد و سفید و مقدار کمی آبی روشن یک اتاق شاد برای کودک شما فراهم خواهد کرد. استفاده از مقدار کم و چشم نوازی رنگ مشکی همان کاری است که باید در نهایت با آن پسرانه بودن دکوراسیونتان را تضمین کنید.

 دکور اتاق بچه

دکور اتاق کودک - مدل شماره 12

اگر به رنگ های گرم و اتاق شلوغ علاقه مندید، این دکوراسیون می تواند مورد توجه شما قرار بگیرد. استفاده از رنگ آبی و خردلی در کنار مشکی، یک اتاق لوکس و مدرن به شما هدیه می دهد. تابلوهایی  با قاب مشکی در این فضا جذاب تر به نظر می رسند.

 دکور اتاق بچه

 دکور اتاق بچه- مدل شماره 13

این نمونه از دکوراسیون انتخاب بسیار خوبی خصوصا در فضاهایی است که امکان تامین نور تنها از طریق چراغ فراهم است و پنجره ای وجود ندارد. یک دکوراسیون مدرن و کلاسیک که هم کودکانه و هم آرام بخش است. رنگ های روشن در کنار رنگ سفید یک فضای ملایم برای کودک شما فراهم می آورد.

 سیسمونی پسرانه

مدل شماره 14

این گونه طراحی ها تداعی گر اقیانوس و کشتی است. ترکیب قهوه ای در کنار سورمه ای و چوب های تیره به خوبی این حس را فراهم می کند. شما می توانید از یک تخت خواب طرح کشتی هم به جای تخت خواب تصویر استفاده کنید و فضای زیباتری تدارک ببینید.

        سیسمونی پسرانه

 دکور اتاق کودکمدل شماره 15

این رنگ سبز که از آن با عنوان سبز دریایی یاد می شود در کنار رنگ کرم، سفید و مقدار کمی مشکی یک فضای مدرن و متفاوت برای دکور کردن اتاق پسربچه شما به وجود می آورد.

سیسمونی پسرانه

 دکوراسیون اتاق پسربچه - مدل شماره 16

اگر همچنان رنگ آبی را ترجیح می دهید و به دنبال یک فضای آبی  و در عین حال شاد و کودکانه هستید ، این گزینه مناسب ترین انتخاب برای شما خواهد بود. دیوارهای اتاق کودکتان را با کاغذ دیواری راه راه آبی روشن و سفید بپوشانید. دیوار کوب ها، کتابخانه و کمدها را از همان رنگ آبی و اندکی تیره تر انتخاب کنید. در نهایت با استفاده از یک روتختی یا کوسن هایی به رنگ زرد روشن، شادابی را به اتاق فرزندتان هدیه دهید.

 سیسمونی پسرانه

 مدل شماره 17

اگر فضای کم و یک تخت خواب ساده دارید، بهتر است تمرکز خود را روی دیوار ها و روتختی بگذارید. توسی همچنان در کنار تمام رنگ ها زیبایی خاصی دارد و این بار می بینم که به خوبی در کنار رنگ آبی قرار گرفته است. برای شلوغ تر کردن فضا خودتان دست به کار شوید و با ستاره ها یا ابرهای کوچک سفید رنگ جلوه فضا را خاص تر کنید.

            سیسمونی پسرانه

 دکوراسیون اتاق پسرانهمدل شماره 18

اگر به دنبال یک دکوراسیون خاص و متمایز هستید و فضاهای تکراری را نمی پسندید، پس توجه شما را به این نمونه از دکوراسیون اتاق کودک پسرانه جلب می کنیم. رنگ غالب فضا کرمی تیره انتخاب شده است. برای تکمیل رنگ ها سفید و مشکی با ترکیب هایی از کرمی روشن و آبی روشن جذابیت و شکوه خاصی به فضا بخشیده است. استفاده از ماکت ساختمان ایده جالبی برای دکور کردن اتاق در این فضا می باشد. به راحتی با کمی خلاقیت خودتان هم می توانید چنین ماکت هایی بسازید و اتاق کودکتان را متمایز و خاص کنید. 

            سیسمونی پسرانه

 دکوراسیون اتاق پسربچه - مدل شماره 19

از جمله ترکیب رنگ هایی که تضمین پسرانه بودن فضای اتاق کودک شماست، قرار گرفتن سورمه ای و قرمز در کنار رنگ سفید است. این ترکیب رنگ از ترکیب های ترند و مورد علاقه بسیاری از پسربچه هاست. ایده چگونگی استفاده در این رنگ ها را به خوبی می توانید از تصویر زیر دریافت کنید. به استفاده غالب از راه راه سفید و سورمه ای دقت کنید.

 سیسمونی پسرانه

 مدل شماره 20

اگر با غالب بودن رنگ مشکی در فضای اتاق کودکتان مشکلی ندارید، این نمونه نیز می تواند به عنوان یک طراحی شیک و پسرانه مورد استفاده شما قرار بگیرد. استفاده از تضاد رنگی سفید و مشکی در کنار هم همواره جذاب و چشم نواز بوده است. بهتر است به طور متعادل و به یک اندازه از هر دو رنگ استفاده کنید.

 

20 مهر 1401 - نویسنده : باهوشک

لطفاً شما هم امتیاز دهید !
( 8 رای ) 1.3 از 5

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!