بهترین مدارس غیر دولتی متوسطه دخترانه تهران

بهترین مدارس غیر دولتی متوسطه دخترانه تهران

 

 

در تهران موسسات آموزشی دولتی و غیر دولتی بسیاری در مناطق مختلف وجود دارد. انتخاب یک مدرسه مناسب چه برای دانش آموزان پسر و چه دختر می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نحوه چگونگی تربیت اخلاقی و سواد علمی او داشته باشد. از این رو اغلب والدین به دنبال آن هستند که بهترین مدرسه را برای فرزندان خود انتخاب کنند. اگر شما نیز به دنبال انتخاب دبیرستان دخترانه هستید، خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

 

دبیرستان دخترانه کوشش

موسسه فرهنگی-آموزشی کوشش یکی از موسسات غیر دولتی پایتخت است که با شعار هر دانش آموز یک افتخار در سال 1374توسط سرکار خانم ناهید علمی تاسیس گردید. ویژگی بارز این موسسه آموزشی آموزش مدرن بر پایه تئوری های روز دنیا است تا دانش آموزان مطالب را به صورت عمیق و مفهومی دریافت کرده و از حفظ کردن های طوطی وار جلوگیری شود. موسسه کوشش چهار واحد اموزشی از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی دارد که از این میان متوسطه دوم به دلیل حضور درخشان دانش آموزان تک رقمی، دو و سه رقمی در کنکورهای سراسری بیش از مدارس دیگر مورد توجه قرار گرفته است. دبیرستان متوسطه دوم این موسسه آموزشی در خیابان هجدهم گاندی قرار گرفته و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88771195 تماس حاصل کنید.

 

دبیرستان دخترانه منظومه خرد

نام دیگری که در لیست بهترین مدارس دخترانه غیر دولتی پایتخت قرار می گیرد، دبیرستان خرد از مجموعه اموزشی خرد است. موسسه آموزشی منظومه خرد در سال 1379 با مدیریت خانم حائری زاده تاسیس شد. این مجموعه اموزشی دارای بخش های مختلف خانه کودک، دبستان و پیش دبستانی، متوسطه 1 و 2 و هنرستان است و شعار آن تربیت دانش آموزانی ماهر و توانمند است. دبیرستان متوسطه دوره دوم خرد در منطقه یک و در ولنجک قرار داشته و امکانات آموزشی را به طور کامل در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می دهد. مساحت بنای آموزشی حدود 381 متر مربع است و مساحت 465 متر مربع برای حیاط در نظر گرفته شده است. مدرسه تعداد 21 کلاس دارد که در هر کلاس به طور میانگین تنها 15 دانش آموز حضور دارند. برگزاری دوره های اموزشی مختلف، کارهای گروهی، اردوهای علمی، آزمایشگاه و  کارگاه های مجهز از جمله امکانات این مدرسه به شمار می رود. مدرسه متوسطه دوم خرد در ولنجک، بلوار دانشجو بالاتر از مسجد نبی واقع شده و شماره تماس آن 22420086 است.

دبیرستان دخترانه ریحانه الرسول

دبیرستان دخترانه ریحانه الرسول یکی از زیر مجموعه های موسسه آموزشی به همین نام است که سه بخش اموزشی دبستان، متوسطه اول و دوم دارد. این موسسه آموزشی بیش از 27 سال سابقه کاری حرفه ای داشته و توانسته افراد موفق و تحصیل کرده بسیاری را برای ساختن جامعه ای موفق تربیت کند. دبیرستان متوسطه دوم ریحانه الرسول یکی از موفق ترین و پر اوازه ترین مدارس این مجموعه آموزشی است که در کنار تعالیم دینی و محیطی سالم، بر روی مهارت آموزشی و آموزش علم به صورت مفهومی تاکید دارد. این مدرسه در کارگر شمالی و بالاتر از جلال آل احمد و خیابان 11 واقع شده است. تعداد 29 کلاس دارد که در هر کلاس به طور میانگین تنها 12 دانش اموز حضور دارند. برگزاری کلاس های ورزشی مختلف، برگزاری دوره های آمادگی المپیاد، اردوهای تفریحی و علمی، اجرای نظام دو کارنامه ای و ساعات آموزشی فوق برنامه تنها بخشی از امکانات و ویژگی های این مدرسه به شمار می رود.

 

دبیرستان دخترانه نوآور

موسسه اموزشی نوآور یکی از مجتمع های آموزشی در تهران است که از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی در منطقه سه پایتخت فعالیت حرفه ای دارد. دبیرستان متوسطه دوم این موسسه اموزشی با کسب بهترین نتایج امتحان نهایی، موفقیت در المپیادهای داخلی و خارجی، کسب بالاترین درصد قبولی کنکور و بهره گیری از اموزش مجازی و هوشمند توانسته عنوان مدرسه ممتاز را کسب کند. موسسه اموزشی در منطقه سه، خیابان شریعتی، بالاتر از سه راهی قلهک و پلاک 1400 واقع شده است. تعداد 182 دانش آموز در مدرسه مشغول به تحصیل هستند که به طور میانگین در هر کلاس 14 نفر حضور دارد. امتیازات و افتخارات عنوان شده مدرسه خود نشان از کیفیت بالای اموزشی، بهره گیری از روش های نوین و استاندارد و امکانات اموزشی کامل است.

 

دبیرستان دخترانه ابوریحان

اگر در منطقه 1 تهران ساکن هستید و به دنبال یک مدرسه همه چیز تمام برای دختران می‌ گردید، دبیرستان غیر دولتی دخترانه متوسطه دوم ابوریحان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این مدرسه در خیابان شریعتی، سه راه قیطریه، کوچه حسینی و بن بست ابوریحان واقع شده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 22235935 تماس بگیرید. مدرسه فضای کافی برای حضور و جنب و جوش دانش اموزان دارد. مساحت آموزشی آن 343 و مساحت حیاط آن 654 متر مربع است. مدرسه شش کلاس آموزشی دارد که به طور میانگین تعداد 30 دانش اموز در هر کلاس مشغول به تحصیل هستند. امکانات اموزشی شامل کارگاه، آزمایشگاه، کتابخانه، سالن سمعی بصری، دوره های مختلف و همکاری با معلمانی با تجربه و به روز این مدرسه را به یکی از بهترین ها در پایتخت تبدیل کرده است.

 

دبیرستان دخترانه ابوعلی سینا

نام دیگری در لیست بهترین دبیرستان های غیر دولتی دخترانه تهران قرار می گیرد، دبیرستان بوعلی سینا است. دبیرستان بوعلی سینا جزئی از موسسه اموزشی به همین نام است که در سه مقطع دبستان، متوسطه اول و دوم فعالیت دارد. این موسسه آموزشی در سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تعداد 350 نفر کادر مجرب و حرفه ای و 1700 دانش آموز دارد. دبیرستان متوسطه دوره دوم بوعلی سینا در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، ضلع شمال شرقی، میدان فرهنگ و پلاک 4 واقع شده است. به منظور صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 88716628 تماس بگیرید. دوره های آموزشی متنوع، استفاده از امکانات استاندارد، برگزاری اردوهای علمی و همکاری با بهترین معلمان پایتخت این مدرسه را به یکی از انتخاب های اول والدین و دانش آموزان تبدیل کرده است. مدرسه تعداد 8 کلاس دارد که به طور میانگین در هر کلاس 28 دانش آموز حضور دارند.

 

دبیرستان دخترانه سوده

موسسه آموزشی سوده با تاکید بر کمال فطرت انسانی و توجه به نیازهای فطری دانش آموزان فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرد. از آغاز فعالیت تا کنون با توجه به استقبال بی نظیر دانش آموزان این موسسه آموزشی توانست فعالیت خود را در مقاطع مختلف خانه کودک تا پیش دانشگاهی، هنرستان و مدرسه بین الملل ارتقا دهد. این مجموعه بیش از 13000 متر مربع را به فضای آموزشی اختصاص داده تا دانش آموزان در فضایی استاندارد و مناسب تحصیل کنند. بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان تهیه شده تا آموزش هوشمند به خوبی به آن ها ارائه شود. لابراتوار زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی، آزمایشگاه های مجهز فیزیک و شیمی، سالن نجوم و رصد خانه، قسمت ورزشی شامل استخر، سالن بدنسازی، سالن پاتیناژ، سالن تیراندازی، آموزش دفاع شخصی و ژیمناستیک، سالن سمعی بصری، سه سایت با ظرفیت 50 کامپیوتر و دو سالن آمفی تئاتر تنها بخشی از امکانات این مجموعه اموزشی به شمار می رود. دبیرستان متوسطه دوم سوده زیر مجموعه ای از این موسسه است که تعداد 303 دانش آموز در آن مشغول تحصیل هستند. این دبیرستان در اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل همت، انتهای خیابان شهید قموشی و در بن بست سوده واقع شده و برای تماس با آن شماره 44238393 در دسترس قرار دارد.

 

 

دبیرستان دخترانه روشنگر

مجتمع علمی فرهنگی روشنگر یکی دیگر از مجتمع های آموزشی در تهران است که با تجهیز علمی و اعتقادی و با عمل به دستورات دینی، فضایی علمی و به روز برای شکوفایی دختران ایران فراهم کرده است. این موسسه آموزشی در سال 1370 تاسیس شد و  بیش از دو دهه تجربه و سابقه کاری حرفه ای در رزرومه خود دارد. سالن همایش این مجموعه با ظرفیت 400 نفر و استفاده از تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته، استخر، اردوگاه در روستای لالان برای تنوع بخشی و عمق بخشی به اموزش، مرکز قرآنی، آشپزخانه و سالن غذاخوری و سالن ورزشی تنها بخشی از امکانات این مجموعه آموزشی مدرن و عالی به شمار می رود. این مجتمع آموزشی در مقاطع مختلف پیش دبستانی و دبستان، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم فعالیت دارد. مدرسه متوسطه اول و دوم این مجموعه از پرطرفدارترین مدارس در سطح تهران هستند که امکانات اموزشی را در کنار امکانات ذکر شده در بالا به طور کامل در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. دبیرستان روشنگر در درکه، خیابان شهید احمدپور، خیابان سید مفیدی و نبش کوچه بهشتی قرار دارند. شماره تماس ثبت شده مجموعه 22434631 الی 3 است.

 

دبیرستان دوره اول متوسطه تزکیه

دبیرستان دوره اول تزکیه یکی دیگر از مدارس غیر دولتی تهران است که در چند سال اخیر توانسته جایگاه مناسب و قابل قبولی از جنبه های مختلف مسابقات علمی، ورزشی و المپیادهای مختلف کسب کند. این مساله نشان دهنده کیفیت بالای اموزش و تربیت در مدرسه است. دبیرستان دوره اول متوسطه تزکیه در منطقه دو، بلوار دریا، چهار راه مطهری، مطهری شمالی و کوی مروارید قرار دارد و برای صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 88698051 تماس حاصل کنید. این مدرسه 329 متر مربع مساحت آموزشی برای تعداد 155 دانش آموز اختصاص داده است. امکانات آموزشی در کنار کادری حرفه ای و مجرب این مدرسه را به یکی از بهترین ها در پایتخت تبدیل کرده است.

 

دبیرستان دخترانه مشکوه

دبیرستان دخترانه مشکوه نیز یک زیر مجموعه از مجتمع آموزشی مشکوه است که در مقاطع مختلف پیش دبستانی، دبستان 1، دبستان 2، متوسطه اول و دوم فعال می باشد. این مجموعه غیر دولتی فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و همواره در مسابقات علمی و ورزشی در سطح تهران و کشور جز مدارس ممتاز بوده است. دبیرستان متوسطه اول این مجموعه یکی از بهترین مدارسی است که می توانید برای تحصیل انتخاب کنید. این مدرسه تعداد 303 دانش آموز دارد که در هر کلاس آن به طور میانگین تنها 20 دانش آموز حضور دارند تا معلم بتواند برای هر دانش آموز انرژی و زمان کافی را بگذارد. فضای مدرسه زیبا و مناسب با روحیات دانش آموزان ساخته شده و امکانات آموزشی به طور کامل و استاندارد در اختیار دانش آموزان قرار دارد. این موسسه آموزشی در جلال احمد، بین یادگار و اشرفی، کوی ارمکان، انتهای الوند 3 قرار دارد. 44282003 شماره ثبت شده برای این مدرسه است.

 

 

دبیرستان دخترانه ربانی

موسسه آموزشی و فرهنگی ربانی یکی از موسسات با سابقه در تهران است که فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرد. این موسسه آموزشی در مقاطع پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول و دوم و پیش دانشگاهی فعال بوده و در هر مقطع یکی از بهترین ها به شمار می رود. دبیرستان دخترانه متوسطه دوم ربانی با توجه به آمار بالای قبولی دانشگاه سراسری از جمله مقاطعی است که بیش از مقاطع دیگر مورد توجه قرار گرفته است. تعداد دانش آموزان مدرسه 380 نفر است که امکانات آموزشی، دوره های مختلف، کارگاه ها و تجهیزات آزمایشگاه برای استفاده از تک تک آن ها به شکلی استاندارد و اصولی در نظر گرفته شده است. این مدرسه در شهرک قدس، فاز 2 خیابان هرمزان و نبش خیابان 13 واقع شده است. برای صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 88369517 تماس حاصل کنید.

 

دبیرستان دخترانه سلام

مدارس سلام از جمله مدارس زنجیره ای است که در مقاطع مختلف و به صورت دخترانه و پسرانه فعالیت می کند. دبیرستان متوسطه دوم دخترانه سلام یکی از این مدارس و یکی از بهترین مدارس دخترانه پایتخت بوده که در بلوار فردوس شرق، خیابان وفا، آذر جنوبی و کوچه گل آرای سوم واقع شده است. این مدرسه تعداد 250 دانش آموز را در خود جای داده و 381 متر مربع زیر بنای آموزشی دارد. به طور متوسط در هر کلاس تنها 8 تا 10 دانش آموز حضور دارد تا کیفیت آموزشی برای هر دانش آموز بالاترین سطح ممکن باشد. در این مدرسه بیش از هر چیز بر روی یادگیری مفهومی و عمیق دانش آموزان تکیه می شود. از این رو همه چیز از جمله اردوهای علمی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، آزمون های استاندارد، معلمانی با تجربه و حرفه ای، فضایی آموزشی شاد و استاندارد به بهترین شکل در نظر گرفته شده است. برای تماس با این مجموعه می توانید با شماره 44057590تماس بگیرید.

 

دبیرستان ممتاز حنان تهران

دبیرستان دخترانه حنان یکی از زیر مجموعه های مجموعه فرهنگی آموزشی حنان است که در مقاطع مختلف و در مدارس دخترانه و پسرانه به صورت حرفه ای فعال است. در مدرسه حنان در کنار درس و مطالب آموزشی که زیر بنای اصلی به حساب می رود، بر روی مهارت های دیگر دانش آموزان مانند خوش نویسی، زبان های خارجی، ورزش، مهارت ها و آداب زندگی، کامپیوتر و دنیای دیجیتال و آموزه های دینی و آسمانی کار می شود تا دانش آموزان تک بعدی تربیت نشده و بتوانند دیگر مهارت های خود را نیز ارتقا دهند. دبیرستان متوسطه دوم حنان یکی از این مدارس است که با توجه به آمار بالای قبولی کنکور توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این مدرسه در خیابان فاطمی غربی، بعد از کارگر روبه روی سفارت پاکستان و در کوچه پروین قرار دارد. ظرفیت مدرسه تعداد 241 دانش اموز است که مساحت 460 متر مربع برای محیط آموزشی و 479 متر مربع برای حیاط مدرسه در نظر گرفته شده است. این مدرسه نیز مانند دیگر مدارس حنان کیفیت آموزشی و یادگیری دیگر مهارت ها به طور تخصصی و حرفه ای انجام می شود. تلفن تماس مجموعه 88334633 است.

 

دبیرستان دخترانه بهپویان علامه طباطبایی

نام دیگری که در لیست بهترین دبیرستان های دخترانه تهران قرار می گیرد، دبیرستان بهپویان علامه طباطبایی است. این مدرسه یکی از مجهزترین مدارس تهران است و با رویکرد تجربه محور به دنبال آن است که مفاهیم مختلف شیمی، فیزیک و زیست شناسی را دانش آموزان بتوانند به صورت تجربی و در کارگاه ها و آزمایشگاه ها بیاموزند. در کنار آموزش تجربی مفاهیم، معلمان با تجربه و حرفه ای با استفاده از روش های نوین آموزش فضایی برای یادگیری خلاق دانش آموزان فراهم آورده اند. ورزش، مهارت های زندگی، کامپیوتر و مسائل اخلاقی و دینی از جمله مواردی است که در این مدرسه به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. مدرسه در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی و خیابان 35 واقع شده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88040034 تماس حاصل کنید.

 

دبیرستان دخترانه رفاه

آخرین نامی که در لیست بهترین دبیرستان های پایتخت معرفی می شود، دبیرستان دخترانه رفاه است. این دبیرستان در منطقه 12 پایتخت، در خیابان 17 شهریور، خیابان قادری و کوچه جوان واقع شده است. در این مدرسه نیز امکانات آموزشی به طور کامل شامل سالن مطالعه، مشاوره تخصصی درسی و غیر تخصصی با مشاوران مجرب، آزمایشگاه های مجهز و دوره های آموزشی مختلف در نظر گرفته شده است. برای صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 33132111 تماس حاصل کنید.  

 

 

27 اسفند 1402 - نویسنده : باهوشک

لطفاً شما هم امتیاز دهید !
( 1 رای ) 5 از 5

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!