بهترین مدارس فوتبال تهران

بهترین مدارس فوتبال تهران

 فوتبال پرطرفدارترین ورزش در ایران و دیگر کشورهای جهان است که در سطوح مختلف باشگاهی، آسیایی و جهانی در سراسر دنیا مسابقات آن برگزار می شود. بسیاری از افراد در آرزوی این هستند که بتوانند در یکی از تیم های معروف فوتبال داخلی و تیم ملی بازی کنند. مدرسه فوتبال از جمله مراکز آموزشی حرفه‌ای و آکادمیک فوتبال به گروه‌های سنی مختلف است تا افرادی که استعداد کافی در این ورزش را دارند بتوانند مهارت کافی را به دست آورده و رویای خودشان را تحقق ببخشند. در شهر تهران به عنوان پایتخت کشور مدارس فوتبال زیادی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها توسط ورزشکاران حرفه ‌ای اداره می ‌شود. با ما همراه شوید تا در این مطلب با بهترین مدارس فوتبال تهران آشنا شویم.

آکادمی رسمی و حرفه‌ای فوتبال باشگاه پرسپولیس

این مدرسه فوتبال یکی از شناخته شده ‌ترین مدارس فوتبال تهران است که زیر نظر مستقیم علیرضا نورمحمدی کاپیتان اسبق پرسپولیس اداره می ‌شود. در این مدرسه فوتبال می ‌توانید نوباوگان زیر 10 سال، نونهالان زیر 14 سال و نوجوانان زیر 17 سال را ثبت نام کنید. علاوه بر دوره‌ های آموزشی حرفه‌ ای اعضای تیم طی برنامه ‌هایی دقیق در مسابقات تدارکاتی و اردوهای تیمی شرکت می کنند. تهویه هوا، رختکن، سرویس رفت و برگشت، میان وعده، دوش و بوفه بخشی از امکانات این مدرسه فوتبال به شمار می رود.

 

آکادمی فوتبال استقلال

آکادمی فوتبال استقلال که وابسته به این تیم پرطرفدار تهرانی است، در سال 1390 با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای نسل جوان و آماده سازی آن ها برای بازی در تیم های داخلی و خارجی کار خود را آغاز کرد. به منظور رفاه حال افراد آکادمی استقلال در دو شعبه شمال و شرق تهران فعالیت دارد. مدیر کنونی آکادمی فوتبال استقلال آقای محمد مومنی یکی از بازیکنان قدیمی این تیم فوتبال بوده است. شما می‌توانید کودکان بالای هفت سال خود را در این مدرسه فوتبال ثبت نام کنید. آقای علی شوری بازیکن سابق تیم استقلال وظیفه آموزش را برعهده دارد. ایشان همچنین مدرک رسمی مربیگری از کنفدراسیون فوتبال را اخذ کرده اند.

باشگاه آکادمی نکونام

باشگاه آکادمی نکونام از دیگر بهترین مدارس فوتبال در تهران است که توسط آقای جواد نکونام ملی پوش سابق ایران اداره می ‌شود. در این آکادمی علاوه بر تمرین ‌های عملی به افراد آموزش ‌های تئوری از سطح مقدماتی تا پیشرفته داده می‌ شود. این مدرسه فوتبال در سال 1394 تاسیس گردیده و تمامی مربیان آن مدرک رسمی از فدراسیون فوتبال دارند. یکی از ویژگی ‌های خوب این مدرسه فوتبال آن است که شرکت ثبت نام کنندگان در آکادمی به طور مرتب توسط پزشک ویزیت شده و تغذیه، وزن و قد آن ‌ها مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین در این مدرسه فوتبال بیمه ورزشی و لباس برای فوتبال جویان رایگان خواهد بود. کودکان چهار تا 16 ساله خود را می‌توانید در این مدرسه فوتبال ثبت نام کنید.

مدرسه فوتبال پردیس فرمانیه تهران

این مدرسه فوتبال یکی از بهترین مدارسی است که فوتبال را گام به گام و با جدیدترین و بهترین متدهای روز به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد. مدیریت فنی و مسئولیت اموزش مدرسه با آقای علیرضا شجاعی است. در این مدرسه فوتبال علاوه بر آموزش‌ های حرفه ای خدمات دیگری مانند مشاوره تغذیه ورزش، آنالیز ترکیبات بدنی، مشاوره روانشناسی، تست استعدادیابی، مرکز فیزیوتراپی اختصاصی و ارائه برنامه ورزشی دقیق ارائه می‌ کند. چمن طبیعی و مصنوعی، سالن بدنسازی، سالن فوتبال، سالن تمرینات فانکشنال، استخر، رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات این مجموعه ورزشی به شمار می رود.

 

باشگاه آکادمی سایپا

یکی از جذاب‌ ترین باشگاه ها و مدارس فوتبال از نظر نحوه ثبت نام، مدرسه فوتبال سایپا است. این آکادمی قبل از شروع هر فصل به صورت رایگان تست های استعدادیابی برگزار می کند و از افراد علاقه مند به فوتبال دعوت می کند که شانس خود را برای حضور در این مدرسه فوتبال امتحان کنند. همانطور که از نام این باشگاه پیدا است، متعلق به گروه خودرو سازی سایپا بوده و تاکنون توانسته افراد زیادی را به دنیای حرفه ای فوتبال معرفی کند.

مدرسه فوتبال و آکادمی کیا

یکی از بهترین مدارس فوتبال که از همان ابتدا آموزش را به صورت بین المللی و حرفه ای انجام می دهد، مدرسه فوتبال کیا است که زیر نظر آقای مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی اداره می شود. بازیکنان آکادمی به مسابقات بین المللی مختلفی دعوت می شوند تا بتوانند توانایی های خود را در مقابل حریفان قدرتمند به رخ بکشند. تیم فوتبال این آکادمی توانسته عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی بسیاری را در تورنمنت های ایرانی و خارجی به دست آورد. مجله ورزشی rfeunde11 آلمان این باشگاه ورزشی را یکی از بهترین مدارس فوتبال ایران معرفی کرده است. آموزش فوتبال در این مدرسه بر پایه تاکتیک، تکنیک و هماهنگی ذهن و بدن و به شکلی کاملا مدرن و اصولی انجام می شود.

آکادمی فوتبال پیکان

آکادمی و مدرسه فوتبال پیکان در سال  1391 به منظور رشد و ارتقای سطح فوتبال فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرد. بازیکنان و فوتبال آموختگان این آکادمی ورزشی توانسته اند با یادگیری اصولی و حرفه و البته تلاش های شخصی به باشگاه های معتبر کشور و حتی تیم ملی راه پیدا کنند. این مجموعه با بهره گیری از کادری حرفه ای و متخصص و امکاناتی مانند زمین چمن طبیعی و مصنوعی، استخر، سالن بدنسازی و امکانات دیگر یکی از بهترین مدارس فوتبال تهران به شمار رود.

مدرسه فوتبال لاله تهران

یکی دیگر از مدارس فوتبالی که می تواند از کودک با استعداد شما یک ورزشکار حرفه ای بسازد، مدرسه فوتبال لاله تهران است. این مدرسه فوتبال در غرب تهران و در شهرک راه آهن قرار گرفته و مدیریت و مربیگری آن بر عهده آقای دلیر است. کودکان پنج تا 14 سال می توانند در این آکادمی ورزشی ثبت نام کرده و از امکانات خوب و قابل توجه آن بهره مند شوند.

مدرسه فوتبال محمد نوری

آکادمی تخصصی فوتبال محمد نوری یکی از مدارس فوتبالی است که به طور تخصصی کار استعدادیابی کودکان و نوجوانان را انجام می دهد. مربیگری این مجموعه بر عهده آقای حسین رحیمی است که از افتخارات ایشان می توان به مدرک مربیگری B آسیا، سرمربی تیم فوتبال نونهالان هما و توحید، سرمربی تیم فوتبال جوانان نیروی زمینی و انصار تهران اشاره کرد.

01 اسفند 1402 - نویسنده : باهوشک

لطفاً شما هم امتیاز دهید !
( 4 رای ) 4.5 از 5

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!