چگونه برای کودکان اسب بکشیم؟ (نقاشی اسب)

چگونه برای کودکان اسب بکشیم؟ (نقاشی اسب)

 

شما به عنوان والدین یا معلمان می توانید نقاشی های زیبایی برای کودکان کشیده و رنگ آمیزی نقاشی ها را به کودکان بسپارید. رنگ آمیزی می تواند برای کودکان بسیار لذت بخش و سرگرم کننده باشد در حالی که نقاشی کشیدن یک فعالیت چالش انگیز برای آن ها خواهد بود. اسب یک حیوان زیبا و نجیب است که تقریبا همه کودکان آن را دوست دارند. شاید در نگاه اول نقاشی کشیدن اسب کمی کار سختی به نظر برسد، اما راهنمای گام به گام زیر به شما کمک می‌کند یک اسب زیبا کشیده و رنگ آمیزی آن را نیز به فرزندان خود بسپارید.

 

از صورت شروع کنید

برای کشیدن صورت اسب ابتدا یک حرف انگلیسی u که قسمت باز آن به سمت راست باشد، بکشید. سپس مانند شکل زیر حرف U را به منحنی ‌های ریز و کوچک تر تقسیم کنید.

صورت، گردن و سینه را بکشید

مانند شکل زیر گوش، چشم ها و بینی اسب را رسم کنید. سوراخ بینی را کمی بالاتر از دهان قرار دهید. از کنار گوش یک خط خمیده بکشید تا گردن فرم بگیرد. برای قفسه سینه می توانید چیزی شبیه به حرف S از چانه تا پایین بکشید.

یال و پشت اسب را بکشید

برای کشیدن پشت اسب دو انحنای برعکس مشابه زیر بکشید. برای کشیدن یال می توانید از قسمت جلوی گوش شروع کرده و چند زیگزاک بکشید. یال باید تا انتهای گردن و قسمت پشت بدن کشیده شود.

اولین پا را بکشید

برای کشیدن پاها ابتدا دو خط موازی را به سمت راست و سمت به سمت پایین بکشید. خطوط موازی یا پا باید از انتهای گردن و خط سینه کشیده شود. یک سم نیز مانند شکل در انتهای پا بکشید.

دومین پا را بکشید

برای کشیدن پای بعدی دو خط موازی ابتدا به سمت چپ و سپس به سمت پایین بکشید. این پا در کنار پای اول کشیده می شود.

اولین پای عقب را بکشید

برای کشیدن اولین پای عقب نیز با توجه به شکل می توانید از ترفند دو خط موازی استفاده کنید.

پای دوم عقب و شکم اسب را بکشید

کشیدن پای دوم عقب نیز مانند پاهای دیگر است. هرچه خطوط موازی زاویه بیشتری داشته باشند، اسب بیشتر در حال تاختن به نظر می رسد. سپس مانند شکل زیر پای عقب و جلو را با یک منحنی به یکدیگر وصل کنید تا شکم کشیده شود.

دم اسب را بکشید

برای کشیدن دم اسب می توانید از یک حرف S استفاده کرده و آن را به عقب وصل کنید، طوری که شبیه به یک برگ گل شود.

اسب را رنگ آمیزی کنید

نوبت به خلاقیت فرزندتان می رسد. به او اجازه دهید از رنگ های مورد علاقه خود برای رنگ آمیزی اسب استفاده کرده و اثر هنری مشترکتان را تکمیل کند.

 

 

 

11 شهریور 1402 - نویسنده : باهوشک

لطفاً شما هم امتیاز دهید !
( 1 رای ) 4.5 از 5

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!