آدرس : اتوبان صدر بلوار كاو...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : 10:00 - 18:00

مجتمع آموزشی و فرهنگی لنا

مجتمع آموزشی و فرهنگی لنا واقع در اتوبان صدر تهران، یکی از خانه های بازی کودکان تا 8 سال است که با توجه به ایمنی و تجهیزات کاملی که برای کودکان فراهم کرده، جزو بهترین خانه کودک‌های تهران محسوب می‌شود. این مجموعه علاوه بر پذیرا بودن کودکان از شنبه تا پنجشنبه، جشن تولدهای کودکان را از اول تا آخر برنامه ریزی کرده و برنامه‌های شاد و سرگرم کننده برای آن‌ها تدارک خواهد دید. 

اولین قدم کودک برای ورود به به محیط اجتماعی، گرفتن تصمیم قاطع والدین و ثابت قدم بودن آن‌ها در این راه است. موضوع مهمی که مطرح است آماده بودن خود والدین برای جدا شدن از فرزندشان است. به همین علت برای راحت تر شدن این پروسه و روند جدا سپری کردن تایم از فرزند، باید محیطی امن و مناسب برای کودکشان پیدا کنند. قدم بعدی اعتماد و اطمینان به انتخابی است که کرده‌اند تا فرزندشان در محیطی آموزشی و امن قدم بگذارد. خانه بازی لنا تمامی مواردی را که برای کودکان زیر 8سال مناسب است را پیاده کرده و برای اطمینان خاطر والدین از آن‌ها می‌خواهد تا با والدین دیگر که تجربه دارند صحبت کرده تا با خیالی راحت و آسوده کودک خود را به لنا بسپارند. 

سرگرمی و آموزش

خانه بازی کودک لنا بازی‌های سرگرم کننده به همراه آموزش برای کودکان در تهران فراهم کرده تا افرادی با خلاقیت بالا برای جمعه به بار آورد. بازی آزاد به معنای این است که کودکان آزادی کامل در انتخاب بازی به هر روشی که دوست دارند را داشته باشند. این روش نوین باعث می‌شود کودک با دنبال کردن بازی های مورد علاقه خود در زمان بازی آزاد با اصول و مفاهیم به صورت عمیق تری آشنا شوند. 

همچنین کودکان باید بتوانند نقش و مسئولیت پذیری را در زندگیشان یاد بگیرند و اگر تمامی کارها را در خانه پدر مادرها انجام دهند کودک حس گوشه گیری و قبول نکردن مسئولیت را خواهد داشت. به همین علت این موضوع باید از خانه شروع شود و کودک در مهد نیز با بازی و آموزش در گروه این فرایند را یاد بگیرد.

با استفاده مجتمع آموزشی و فرهنگی لنا فرصت رشد و خلاقیت را به کودکان خود بدهید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!