آدرس : نیاوران، جماران، نبش...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

ساعت سرویس دهی : -

رفتن به شهربازی یکی از تفریحات مورد علاقه همه کودکان است. کودکان هیجان و بازی کردن در کنار دوستان خود را دوست دارند و می توانند در کنار لذت بردن و تفریح، مهارت های فکری و فیزیک و ارتباطات اجتماعی خود را نیز بالا ببرند. شهربازی ادونچر کندو در مجتمع جم سنتر یکی از شهربازی های سرپوشیده ای است که فرزندان شما می توانند نهایت شادی و هیجان را در آن تجربه کرده و در محیطی ایمن و سالم با دوستان خود بازی کنند.

امکانات و بازی های شهربازی ادونچر کندو

ادونچر کندو تنها یک محیط برای بازی کوکان نیست. در این مجموعه فرزندان شما با چالش های فکری و حرکتی مختلفی مواجه شده و می توانند مهارت های خود را بسنجند. در کنار بازی هایی مانند سرسره یا استخر توپ، بازی های تعادلی بسیاری در این شهربازی وجود دارد که مورد علاقه کودکان است. بازی های تعادلی تاثیر قابل توجهی بر روی تقویت مهارت های ذهنی و فیزیکی کودکان داشته و ارتباط میان ذهن و مهارت های فیزیکی را سرعت می بخشد. صخره نوری در محیطی کامل ایمن و استاندارد و زیر نظر افراد حرفه ای، از دیگر بازی های هیجان انگیز در این مجموعه برای کودکان است. 

در کنار انواع مختلف بازی ها، در این مجموعه کودکان شما می توانند از امکانات دیگری مانند نقاشی بر روی چهره و یا کلاس های هنری مانند آموزش تئاتر بهره مند شوند. شما همچنین می توانید جشن های مختلفی مانند جشن تولد کودکان خود را در این مجموعه با هماهنگی مدیریت برگزار کرده و خاطره ای به یادماندنی برای فرزند دلبندتان بسازید. لینجا لاین، استخر ابر، غار، زمین فوتبال و غیره از دیگر بازی ها و امکانات این شهربازی سرپوشیده به شمار می رود.

دیگر ویژگی های شهربازی ادونچر کندو

شهربازی ادونچر کندو مناسب کودکان 1 سال تا 15 سال است. والدین کودکان زیر 3 سال می توانند فرزند خود را در شهربازی همراهی کنند اما امکان حضور والدین برای کودکان بالای 3 سال وجود ندارد. بنابراین شما می توانید فرزند خود را به پرسنل مجموعه سپرده و به کارهای دیگران برسید. کودکان از بازی کردن به تنهایی احساس اعتماد به نفس و استقلال کرده و می توانند ارتباط بهتری با کودکان دیگر برقرار کنند. پارکینگ اختصاصی مجموعه خرید همچنین خیال شما را بابت امنیت خودرو هنگامی که در مرکز خرید هستید، آسوده خواهد کرد.

آدرس شهر بازی ادونچر کندو

شهربازی ادونچر کندو در نیاوران، جماران، نبش برادران سبزی، مجتمع جم سنتر واقع شده است.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!