آدرس : تهران_ نیاوران_محمود...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

بسیاری از والدین به دلیل نگرانی از بابت سپردن فرزندان خود به اطرافیان یا تنها گذاشتن آن ها در منزل؛ شرایط مناسبی برای رسیدگی به کارهای خود پیدا نمی کنند. خانه بازی فامیلی رویال پالاس این دغدغه بزرگ در والدین را با ایجاد یک محیط امن و سرگرم کننده برای کودکان رفع کرده است. والدینی که در تهران زندگی می کنند و صاحب فرزند هستند؛ می توانند برای رسیدگی به کارهای خود، چند ساعتی فرزند خود را به خانه بازی رویال پالاس بسپارند. این مجموعه بی نظیر با ارائه بهترین تجهیزات سرگرم کننده، فضای مفرح و لذت بخشی را برای کودکان و حتی خانواده ها فراهم کرده است.

ویژگی های خانه بازی فامیلی رویال پالاس

خانه بازی فامیلی رویال پالاس تنها یک محیط سرگرم کننده برای نگهداری فرزندان نیست؛ در این مجموعه بخش های متنوعی وجود دارد که علاوه بر فرزندان، والدین نیز می توانند ساعات آرامش بخش و بدون دغدغه ای را تجربه کنند. شما می توانید بعد از سپردن کودک خوب به پرسنل خانه بازی، وقت خود را در کافه رستوران یا کلینیک زیبایی این مجموعه بگذرانید. خانه بازی و فامیلی رویال پلاس دارای 2 شعبه مجهز در نیاوران و شهرک غرب است. شعبه اول این مجموعه که در نیاوران قرار دارد؛ از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده نگهداری کودکان شما در رده سنی 8 ماه تا 10 سال است. شعبه دوم این مجموعه از ساعت 12 ظهر تا 10:30 شب پذیرای نگهداری از فرزندان دلبندتان است.

امکانات خانه بازی فامیلی رویال پالاس

خانه بازی فامیلی رویال پالاس از امکانات بی نظیری برخوردار است و همین موضوع باعث تمایز این مجموعه نسبت به سایر خانه های بازی استان تهران شده است. در این مجموعه دارای یک کلینیک زیبایی متخصص برای مادران است؛ که می توانند بعد از سپردن فرزندان به خانه بازی، از خدمات آن استفاده کنند. علاوه بر کلینیک زیبایی، یک اتاق روانشناسی برای مشاوره والدین طراحی شده است؛ که امکان مراجعه به آن بعد از تعیین وقت وجود دارد. در نهایت تمام والدین می توانند ساعاتی از زمان خود را در کافه مجموعه رویال پالاس بگذرانند و همچنین شاهد بازی کردن و سرگرم شدن فرزندان خود باشند.

راه های ارتباطی خانه بازی فامیلی رویال پالاس

برای اینکه بتوانید کودکان خود را برای ساعاتی به خانه بازی فامیلی رویال پالاس بسپارید؛ باید قبل از مراجعه برای رزرو وقت اقدام کنید. البته مراجعه به شعبه سعادت آباد یا شهرک غرب این مجموعه بدون رزرو امکان پذیر است. اما برای شعبه نیاوران پیشنهاد می شود از طریق راه های ارتباطی  برای رزرو وقت با مدیریت این مجموعه تماس حاصل شود.

مشخصات خانه بازی فامیلی رویال پالاس

  • کافی شاپ : دارد
  • کلاس مادر و کودک : ندارد
  • کارگاه آموزشی : دارد
  • حضور مربی : تمام وقت
  • سالن تولد : دارد
  • گروه سنی : 1-8 سال

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!