آدرس : خیابان شریعتی، بالات...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

ساعت سرویس دهی : -

این روزها میزان تحرک و فعالیت کودکان بسیار کمتر از قبل شده است. این مساله می تواند بر روی سلامتی و رشد مهارت های فیزیکی آن ها تاثیر بسیار منفی داشته باشد. خانه های بازی حرکتی مهارتی از جمله خانه های بازی هستند که از سال 2014 به طور گسترده در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار گرفتند تا عدم تحرک کافی کودکان با بازی در این خانه های بازی هیجان انگیز تا حد زیادی جبران شود. خانه بازی روشانو یکی از این خانه های بازی مهارتی حرکتی در تهران است که می تواند هیجان، شادی و تحرک را به فرزندان شما هدیه دهد.

 ویژگی های خانه بازی روشانو

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، خانه بازی روشانو سبکی متفاوت از شهربازی های سرپوشیده است، به طوری که مهارت های فیزیکی و ذهنی کودکان بیش از هر چیز دیگر در انجام بازی ها به کار گرفته شده و لذت بردن و هیجان تنها هدف این خانه بازی نیست.

صخره های جادویی یکی از بازی های هیجان انگیز در خانه بازی روشانو است که کودکان 5 تا 12 سال در نهایت ایمنی، صخره نوردی را تجربه کرده و استقامت خود را به چالش می کشند. 

بازی دهکده کنجکاو یکی دیگر از بازی های هیجان انگیز در روشانو است. در این بازی کودکان وارد یک دهکده جادویی خواهند شد که می توانند در آن بازی های مختلفی مانند موانع حرکتی، استخرهای توپ، سرسره های مختلف، تونل های پر پیچ و خم و آبشار توپ را امتحان کرده و مسیر خروج از دهکده را پیدا کنند.

بازی میدان قهرمانان یکی دیگر از بازی های متفاوت و جذاب در این خانه بازی است، که قهرمان وجود کودک شما را شکوفا می کند. کودکان در این بازی با چالش های مختلف تعادلی، حرکتی، سرعتی و قدرتی مواجه شده و می توانند بازی های آن را به صورت آزاد و یا رقابتی امتحان کنند.

بازی بیشه بخش دیگری از خانه بازی روشانو است که برای کودکان زیر 5 سال در نظر گرفته شده است. بازی های دست ورزی برای کودکان، بازی برگ برای ایجاد ارتفاع، بازی ابر پر از موانع حرکتی، تور و طناب، بازی خانه درختی با سرسره های هیجان انگیز برای کودکان و بازی های متنوع دیگر می تواند یک خاطره متفاوت و جذاب را برای کودک شما به ارمغان آورد.

 آدرس خانه بازی روشانو

خانه بازی روشانو در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر واقع شده است. شماره تماس مجموعه جهت کسب اطلاعات بیشتر 02122222222 است. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!