آدرس : شهرک مخابرات، بلوار...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

اگر می خواهید فرزند شما یک روز خاطره انگیز و هیجان انگیز را در کنار دوستان خود تجربه کند، خانه بازی بیلی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این خانه بازی با داشتن ظرفیت 40 کودک دارای بازی های متنوعی است که کودکان می توانند به تنهایی یا به صورت گروهی و همراه  دوستان خود آن ها را انجام دهند. این خانه بازی در سعادت آباد تهران واقع شده، جای پارک مناسبی داشته و دسترسی به آن از روش های مختلف امکان پذیر است.

 ویژگی ها و امکانات خانه بازی بیلی

خانه بازی بیلی با داشتن بازی های متنوع می تواند برای کودکان در رده های سنی 2 تا 12 سال جذاب و سرگرم کننده باشد. همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، ظرفیت آن تنها 40 نفر است تا نظارت بر کودکان راحت باشد و میزان ایمنی کودکان هنگام بازی تا بیشترین مقدار ممکن حفظ شود. 

کافی است نگاهی به داخل مجموعه بیاندازید تا خیالتان بابت رعایت کامل بهداشت، تمیز بودن محیط و وسایل و تهویه مناسب آسوده شود. چه در روزهای گرم و چه در روزهای سرد سال، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه، دمای محیط را در اندازه استاندارد و مناسب کنترل می کند. بازی های حرکتی و تعادلی این مجموعه به کودکان کمک می کند که در کنار بازی و سرگرمی، مهارت های حرکتی خود را نیز ارتقا دهند. بازی های فکری این مجموعه نیز ذهن کودکان را به چالش کشیده و به رشد توانایی های ذهنی آن ها کمک می کند.

غرفه های مشغل مختلف در این مجموعه به کودکان کمک می کند در کنار بازی های جذاب در این غرفه ها، با مشاغل مختلف آشنا شده و مهارت های اجتماعی بیشتری کسب کنند. از دیگر بازی های این مجموعه می توان به استخرهای توپ، تونل های پیچ در پیچ، سرسره، ترامپولین و لگوهای متنوع اشاره کرد. در خانه بازی بیلی همچنین یک بوفه با خوراکی های سالم و بهداشتی در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند هنگام بازی از خوردن خوراکی های مورد علاقه شان نیز لذت ببرند.

از دیگر ویژگی های این خانه بازی می توان به امکان نگه داری ساعتی کودکان نیز اشاره شد. شما می توانید فرزندان خود را به مربیان این خانه بازی بسپارید تا همراه آن ها بازی کرده و برای چند ساعتی مراقب کودکان شما باشند.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!
  • profile_pic
    علی رازیان
    ۱۴۰۲/۰۲/۲۳

    در کل جای خوبیه، اتمسفر خوبی داره.

  • profile_pic
    سارا میری
    ۱۴۰۲/۰۲/۲۳

    خیلی خانه بازی خوبیه مربی ها و پرسنل خوبی داره و خیلی تمیزه همچی معمولا دست جمعی با بچهای مهد میریم چون برای مامان ها هم جا برای نشستن داره