آدرس : انتهای اتوبان همت غر...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

بام لند چیتگر یکی از مکان های تفریحی در تهران است که خانه بازی آن می تواند تا ساعت ها کودکان را سرگرم کرده و آن ها را مشغول بازی های محبوب و مورد علاقه شان کند. این شهربازی یکی از مدرن ترین و استانداردترین شهربازی های سرپوشیده در سطح کشور است و همه چیز برای امنیت کودکان هنگام بازی در آن در نظر گرفته شده است.

 ویژگی های خانه بازی بام لند

این خانه بازی می تواند برای کودکان یک سال به بالا و برای نوجوانان تا 12 سال بازی های هیجان انگیز و جذابی داشته باشد. کودکان می توانند در اتاق موانع با مانع های مختلف مواجه شده و هوش و مهارت های فیزیکی خود را محک بزنند. می توانند از حفظ تعادل بر روی پل معلق لذت برده و یا هیجان خود را بر روی ترامپولین آن تخلیه کنند. برای نوجوانان بازی هایی مانند فوتبال دستی، ایرهاکی و بازی های دیگر نیز در نظر گرفته شده است. بازی های کامپیوتری نیز که این روزها طرفداران زیادی دارد نیز در این مجموعه دارای تنوع بالایی است تا کودکان با توجه به سبک مورد علاقه خود بتوانند با آن ها بازی کنند. ماشین و موتور سواری نیز از دیگر تفریحات هیجان انگیز کودکان در این خانه بازی به شمار می رود. علاوه بر امنیت و استاندارد عالی در طراحی و ساخت فضا و دستگاه ها، پرسنل خانه بازی بام لند در بخش های مختلف آن مراقب کودکان و بازی های آن ها هستند.

آدرس خانه بازی بام لند

خانه بازی بام لند که به شهربازی سرپوشیده کیدزگاردن معروف است، در تهران، انتهای اتوبان همت غرب، ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر)، مجتمع تجاری بام لند، ورودی A واقع شده است. ساعات کاری این شهربازی از 10 صبح تا 11 و نیم شب است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02140443152 و 02140443154 تماس حاصل کنید

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!