آدرس : خ اسد آبادی کوچه پان...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

ساعت سرویس دهی : 07:00 - 15:00

موسسه پرورش فرزندان برتر 

 

موسسه پرورش فرزندان برتر واقع در خیابان اسد آبادی با 15 سال سابقه کار یکی از مهدکودک هایی است که در سالیان فعالیت خود علاوه بر خوشحال کردن و آموزش صحیح به کودکان، اعتماد و رضایت والدینشان را بدست آورده است. این مجموعه با علم و آگاهی به روانشناسی کودکان و با استفاده از متدهای جدید آن‌ها را آموزش می‌دهند تا مفاهیم به صورت اصولی در ذهن آن‌ها بنشیند. 

مهدکودک پرورش فرزندان برتر مهارت‌ها و شغل ها را به صورت عملی به آن‌ها می‌آموزند به طور مثال یکی از آموزش ها درست کردن خمیر نان و آشنایی آن ها با شغل نانوایی و طرز کارشان است. همچنین کودکان با استفاده از وسایل مختلف خلاقیت خود را به نمایش می‌گذارند. خلاقیت برای درست کردن گردنبند با استفاده از ماکارونی های شکلی و یا اشیای دیگر برای بروز خلاقیت و استفاده از سلیقه آن‌ها می‌تواند  فعالیت مفیدی باشد. 

مهدکودک پرورش فرزندان برتر دارای کلاس های ورزشی مفید و متنوعی برای کودکان است تا در این دنیای مدرن و امروزی که بازی های هیجانی کمتر شده، توسط ورزش تحرک بدنیشان را جبران کنند و به سلامتشان اهمیت بدهند. کلاس های نینجا نوعی کلاس فیتنس مدرن و رزمی می باشد که علاوه بر تقویت عضلات کودکان، عکس العمل و قدرت فکر کردن در لحظه را در بچه ها بالا می‌برد. دیگر کلاس های مفید نیز در مهدکودک پرورش فرزندان برتر توسط مربیان کارآزموده و مجرب به فرزندان عزیز شما آموزش داده می‌شود. این مجموعه در دو پارت از 7صبح الی 15 و از 15 الی 20 شب کار می‌کنند.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!