آدرس : خیابان پیروزی، نبرد...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : -

مهد کودک پریزاد یکی از بهترین مهد کودک های تهران است که در خیابان نبرد شمالی واقع شده است. این مهد بیش از 21 سال سابقه درخشان در زمینه تربیت و آموزش کودکان داشته و می توانید با خیال آسوده فرزند دلبند خود را به این مجموعه بسپارید.

 ویژگی های مهد کودک پریزاد تهران

همان طور که در مقدمه نیز به آن اشاره شد، این مهد می تواند بهترین انتخاب برای فرزند شما باشد، چرا که ویژگی ها و امکانات آن در میان مهدهای دیگر مثال زدنی و قابل توجه است.

کلاس موسیقی یکی از کلاس هایی است که در این مهد به صورت جدی برگزار می شود تا کودکان بتوانند از سنین پایین استعداد و علاقه خود به موسیقی را تشخیص داده و آن را رشد دهند. مهد کودک دارای سرویس رفت و برگشت با رانندگانی ایمن، صبحانه و ناهار گرم است. در این مهد کودک از روش های جذاب گفتار درمانی و بازی درمانی برای کمک به کودکان و رفع مشکلات آن ها استفاده می شود. بر روی هوش های چندگانه کودکان تمرکز کرده تا زمینه های رشد واقعی کودکان فراهم شود.

دیگر امکانات مهد کودک

والدین می توانند از مشاوره با روانشناسان متخصص کمک گرفته و یا در دوره های عمومی و تخصصی روانشناسی که برای آن ها برگزار می شود، شرکت کنند. از ابزارهای آموزشی مختلف مانند سفالگری، رایانه، شطرنج، نقاشی، شعر و قصه، کاردستی و غیره استفاده می شود تا در کنار آموزش، کودکان از بودن در مهد لذت ببرند. کلاس های زبان انگلیسی، علوم و ریاضی به صورت تخصصی اما به شیوه ای جذاب به کودکان آموزش داده می شود تا بعد از ورود به مدرسه دانش آموزان احساس نگرانی نداشته باشند. آموزش ژیمناستیک از دیگر خدمات این مجموعه است که به صورت تخصصی به دانش آموزان آموزش داده می شود. در کنار تمامی آموزش های ذکر شده، مهد کودک فضایی کاملا شاد و ایمن داشته و کودکان در محیطی آرامش بخش با دوستان خود به بازی و یادگیری می پردازند.

آدرس مهد کودک پریزاد تهران

این مهد کودک در شهر تهران، خیابان پیروزی، نبرد شمالی، خیابان ثانی و پلاک 8 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با مدیریت می توانید با شماره 02133165617 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!