آدرس : شمیرانات، خیابان اوی...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مهد کودک پرچین تهران یکی از مهدهای خصوصی پایتخت است که پذیرش کودکان را به صورت مختلط انجام می دهد. این مهد دارای ساختمانی مناسب با محیطی گرم و شاد است تا کودکان هیچ نگرانی و اضطرابی از حضور در مهد کودک نداشته باشند. 

 امکانات و ویژگی های مهد کودک پرچین تهران

یکی از ویژگی های مهد کودک پرچین تهران، پرسنل دلسوز و مهربان آن هستند که برای تربیت و آموزش کودکان از هیچ چیز کوتاهی نخواهند کرد. به طوری که فرزندان شما در کنار ان ها احساس امنیت و آرامش کامل دارند. این مهد دارای سیستم سرمایش و گرمایش مناسب و تهویه استاندارد است تا کودکان بتوانند به خوبی در فضای اتاق ها و سالن ها بازی کرده و یا آموزش ببینند. این مهد نیز آموزش ها کاملا بازی محور بوده و یا همراه با داستان و شعر به کودکان آموزش داده می شود. اموزش ها در این مهد متنوع است و کودکان شعر و ادبیات و حروف خوانی، ریاضیات، علوم، موسیقی و غیره را در کنار دوستان خود و در محیطی شاد یاد می گیرند. همچنین فعالیت های ورزشی و بازی های حرکتی مختلف نیز برای تقویت توان فیزیکی کودکان در این مجموعه به طور جدی و مستمر برگزار می شود.

آدرس مهد کودک پرچین تهران

این مهد در شمیرانات، خیابان اوین، ابتدای خیابان درکه، خیابان دشت بهشت و پلاک 37 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 22405100 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!