آدرس : خیابان نواب، اشرفی 2...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : -

اگر ساکن شهر بابل مازندران هستید و به دنبال یک مهد کودک خوب و شاد برای فرزندتان می گردید، مهد کودک پانی بابل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این مهد از جمله مهدکودک های خصوصی بوده و شما می توانید با خیال آسوده نگه داری از فرزند دلبندتان و یا آموزش او را به این مجموعه بسپارید.

 ویژگی ها و امکانات مهد کودک پانی بابل

مهد کودک پانی بابل خصوصی بوده و از جمله مهدکودک های 3 ستاره این شهر به شمار می رود. از این امکانات آموزشی و تفریحی آن می تواند به طور کامل رضایت خاطر کودکان و والدین را فراهم کند. کودکان در کنار بازی با دوستان خود آموزش های مختلفی شامل ورزش، زبان انگلیسی و حروف خوانی را یاد گرفته و تعامل اجتماعی با دیگران را تمرین می کنند. این مهد کودک پذیرش مختلط دارد و شما می توانید فرزند دختر و یا پسر خود را در آن ثبت نام کنید. مهد دارای مربیانی خلاق، دلسوز و مهربان است که مانند یک مادر در ساعاتی که شما نزد فرزندتان نیستید از آن ها مراقبت کرده و آموزش های لازم را به آن ها می دهند.

آدرس مهد کودک پانی بابل

مهد کودک پانی بابل در خیابان نواب، اشرفی 22 و پلاک 22 واقع شده است که دسترسی به آن از هر نقطه دیگر شهر مناسب و خوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09112188018 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!