آدرس : تهرانپارس، خیابان 13...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

مهد کودک و پیش دبستانی به آئین یکی از مهدهای تهران است که از سال 1396 فعالیت خود را با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور و مدیریت خانم فرناز عیوضی آغاز کرده است. ظرفیت این مهد 90 کودک است تا مربیان و پرسنل مهد بتوانند به خوبی مراقب تمامی کودکان باشند و بر روی آموزش آن ها وقت کافی بگذارند.

ویژگی های مهد کودک به آئین

ساعات کاری این مهد کودک از ساعت 7 صبح تا 5 عصر است. البته در صورتی که ساعت کاری شما بیش از ساعت 5 عصر باشد، می توانید با هماهنگی مهد و پرداخت هزینه مازاد بیش از ساعت 5 نیز فرزند خود را در مهد کودک بگذارید. پرسنل این مجموعه در کنار مهارت و تخصص، بسیار دلسوز و مهربان هستند. به خوبی با کودکان ارتباط برقرار کرده و برای آموزش و پرورش آن ها تلاش می کنند.

این مهد به طور مداوم جلسات اولیا و مربیان نیز برگزار می کند تا والدین در جریان برنامه های کاری مهد شده و در صورت نیاز مشاوره اختصاصی با مربی فرزند خود داشته باشند. اگر فرزند شما از حضور تنها در مهد نگران و مضطرب است، می توانید تا چند روز و عادی شدن شرایط برای فرزندتان همراه او در مهد بمانید.

امکانات مهد کودک

تمامی فضاهای مهد کودک با توجه به دستور العمل سازمان بهزیستی ایمن شده اند. در این مجموعه انتخاب بازی و اسباب بازی به شکلی دقیق، براساس سن کودکان و ویژگی های رشدی آن ها انتخاب شده است. برای کودکان هم در فضای باز و هم در داخل ساختمان فضای بازی در نظر گرفته شده است تا در روزهای سرد سال نیز کودکان از لذت بازی کردن محروم نشوند. در این مهد یک روانشناس متخصص نیز وجود دارد تا بتواند اختلالات رفتاری و یا ناهنجاری های کودکان را تشخیص داده، آن را به والدین اطلاع دهد و راهکارهای مناسب را ارائه کند.

این مهد کودک تمرکز ویژه ای بر روی خلاقیت کودکان دارد. از این رو در کنار بازی های جدید و خلاقانه، کتاب خوانی و قصه خوانی از جمله فعالیت های مداوم در این مجموعه به شمار می رود. کودکان در طول هفته در قالب بازی با مفاهیم مختلفی در زمینه های ریاضی، تقویت هوش، زبان انگلیسی، تفکر خلاق، جغرافیا، علوم و غیره آشنا شده و در کنار مهارت های مختلف، اطلاعات عمومی خود را نیز ارتقا می دهند.

این مهد دارای 4 سرویس بهداشتی مناسب گروه های مختلف سنی کودکان است و پرسنل نیز کودکان کم سن و سال را برای استفاده از سرویس کمک می کنند. سیستم سرمایش و گرمایش، نور، برنامه غذایی و هر چیز دیگر در این مهد به بهترین شکل وجود دارد تا خیال شما بابت سپردن فرزندتان به این مجموعه آسوده باشد.

 

مشخصات مهد کودک و پیش دبستانی به آئین

  • سرویس رفت و برگشت : شخصی
  • گروه سنی : 2-6
  • دوربین مدار بسته : دارد
  • آموزش بازی و ریاضی : دارد
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • کلاس های ورزشی : دارد
  • رتبه بندی : مشخص نیست
  • نهارخوری : دارد

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!