آدرس : شهرک گلستان، بلوار ا...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

مجموعه بهار پروانه ها یکی از مجموعه های آموزشی موفق در تهران است که در سه مقطع مهد کودک، دبستان و دبیرستان فعالیت کند. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1388 در شهرک گلستان آغاز کرده و هدف اصلی آن کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان ایران زمین است.

 

ویژگی های مهد کودک بهار پروانه ها

این مهد کودک در چند سال اخیر از مربیان و معلمان با تجربه و حرفه ای استفاده کرده است و در برای انتخاب کادر خود وسواس و دقت بسیار زیادی به خرج می دهد. این مهد کودک و مجموعه اموزشی در مجموعه مهدکودک های هوشمند به شمار می رود. در این مجموعه از تکنولوژی های آموزشی روز دنیا در کلاس های حضوری و آنلاین استفاده می شود. از این رو اگر نمی خواهید فرزند خود را به صورت حضوری به مهد کودک ببرید، می توانید از خدمات کلاس های آنلاین این مجموعه بهره مند شوید.

در این مجموعه هر ساله به مناسبت بزرگداشت آئین اصیل ایرانی و مراسم های مذهبی، جشن هایی برای کودکان و والدین آن ها برگزار می شود. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، هدف اصلی این مجموعه شناسایی و شکوفایی استعدادهای واقعی کودکان است. از این رو مربیان حرفه ای و دوره دیده بر روی مهارت های چند گانه و هوش های مختلف کودکان کار کرده تا متوجه قابلیت های هر کودک در هر زمینه شوند. 

امکانات مهد کودک

این مهد دارای محیطی بسیار شاد و ایمن است و تمامی فضا توسط دوربین های مدار بسته تحت کنترل و نظارت خواهد بود. زبان انگلیسی یکی از آموزش های جدی در این مجموعه است و کودکان با بازی و متدهای آموزشی مختلف این زبان دوم را یاد می گیرند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این مهد آموزش سازه ماکارونی نیز انجام می شود. فعالیتی بسیار خلاقانه که می تواند برای کودکان مهیج و سرگرم کننده نیز باشد. با ثبت نام فرزند خود در این مجموعه نیاز به استفاده از کلاس مجزا چرتکه ندارید، زیرا در مهد کودک بهار پروانه ها، آموزش چرتکه نیز به کودکان داده میشود. فضای بازی مجزا و با استفاده از وسایل ایمن و به روز است تا فرزندان شما بتوانند در کنار آموزش، از بازی کردن نیز لذت ببرند. آزمایشگاه پیشرفته، رباتیک، کامپیوتر، موسیقی، هنر و غیره از دیگر کلاس های فوق برنامه این مهد کودک به شمار می رود.

مشاوره رایگان به والدین و کودکان از دیگر خدمات این مجموعه است تا مشکلات، چالش ها و اختلالات رفتاری کودکان به حداقل میزان ممکن برسد.

مشخصات مهد کودک و پیش دبستان بهار پروانه ها

  • سرویس رفت و برگشت : شخصی
  • گروه سنی : 2 تا 6 سال
  • دوربین مدار بسته : دارد
  • آموزش بازی و ریاضی : دارد
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • کلاس های ورزشی : دارد
  • رتبه بندی : مشخص نیست
  • نهارخوری : دارد

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!