آدرس : بلوار وکیل آباد، کوث...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

یکی از مهدکودک های با سابقه در مشهد، مهد کودک درخشش این شهر است. این مهد با داشتن پرسنلی تحصیل کرده و مجرب طی سال ها فعالیت خود توانسته رضایت خاطر والدین را تا حد بسیار زیادی به دست آورد. یکی از ویژگی های بارز این مجموعه، ارتباط نزدیک مهد با والدین است. شما می توانید یک مشاوره تمام عیار با مربیان مهد بگیرید. مشکلات فرزند خود را بهتر شناخته و استعدادهای واقعی او را کشف کنید.

امکانات و ویژگی های مهد کودک درخشش مشهد

این مهد جز مهدهای 4 ستاره مشهد به شمار رفته و امکانات آموزشی و بازی متنوعی را در اختیار کودکان قرار می دهد. این مهد فعالیت خود را از سال 1378 آغاز کرده و جز مهدهای با سابقه در این شهر به شمار می رود. در این مهد برای هر کلاس ظرفیت حداکثر 10 نفره در نظر گرفته شده است تا مربی بتواند به خوبی برای همه کودکان وقت بگذارد تا هم بر روی استعدادها و مهارت های کودکان به طور جدی کار شده و هم مشکلاتی مانند بلعیدن اسباب بازی و یا دست زدن به وسایل خطرناک برای کودکان پیش نیاید.

مهد کودک درخشش جز مهدهای خصوصی کشور بوده و پذیرش کودکان در آن به صورت مختلط انجام می شود. وسایل بازی در این مهد بسیار متنوع است. به طوری که کودکان هم از انجام بازی های فکری و ذهنی و هم بازی های جسمی لذت می برند. در مهد کودک درخشش به طور مداوم کارگاه های مختلفی برگزار می شود تا کودکان بتوانند با هنرها و علوم مختلف آشنا شوند. در کنار این کارگاه ها، در زمان های مشخصی نمایشگاه هایی برگزار می شود تا کودکان بتوانند مهارت ها و هنر خود را به نمایش بگذارند. این کار تاثیر چشم گیری بر افزایش اعتماد به نفس کودکان می گذارد.

در این مهد تمامی مربیان افرادی تحصیل کرده در رشته های مرتبط روانشناسی بوده و به خوبی ارتباط با کودکان و آموزش به آن ها را انجام می دهند.

این مهد کودک در منطقه بسیار خوبی واقع شده است و دسترسی آن برای ساکنان مشهد در هر گوشه از شهر بسیار مناسب است و پرسنل آن در طول روز پاسخگوی شما هستند. اگر فرصت مراجعه حضوری به مهد را ندارید، در تماس تلفنی پرسنل مهد به خوبی برای شما وقت گذاشته و به سوال های شما پاسخ خواهند داد.

مشخصات مهد کودک درخشش

  • سرویس رفت و برگشت : شخصی
  • گروه سنی : 2 تا 6 سال
  • دوربین مدار بسته : دارد
  • آموزش بازی و ریاضی : دارد
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • کلاس های ورزشی : دارد
  • آموزش موسیقی/ تئاتر : دارد
  • رتبه بندی : 4 ستاره
  • نهارخوری : دارد

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!
  • profile_pic
    فاتحی
    ۱۴۰۱/۱۲/۱۹

    با توجه به تجربه شخصی من از این مهد کودک، محلی بسیار نا مناسب برای فرزندم بود.معاونت این مهد کودک فرزندم من رو تنبیه بدنی کردند و با همسرم بسیار بی ادبانه رفتار کردند. ایشان از ابتدایی ترین اصول آداب اجتماعی بی بهره بودند.تاثیر سو رفتار این مهد کودک تا حدی بوده که من بعد از سالها دچار فوبیا شدم و حس میکنم هر لحظه فرزندم از مدرسه تماس گرفته و مشکلی پیش خواهد اومد.من نیاز به مهد کودک داشتم نه به یک کارخانه تولید انسان مطیع و متاسفانه طعمه پروپاگاندای فضای مجازی شدم.حتی وقتی که معاون این مهد کودک به لحنی تهدید آمیز به یکی از بچه ها گفت که برو فلان بچه رو جذبش کن، من باورم نشد که چه چیز وحشتناکی پشت اون لبخند ها دکوری پنهان شده.سالهای سال هست که درگیر عواقب انتخاب مهد کودک درخشش هستم.