آدرس : خیابان فرشته، خیابان...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مهد کودک جیکو یکی از بهترین مهدهای پایتخت است که در سال 1390 توسط سمیرا صبوری و سمیر رزمی با مجوز رسمی از بهزیستی استان تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این مهد در منطقه 1 تهران واقع شده و دسترسی به آن مناسب است. 

 اطلاعات مهد کودک جیکو

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، این مهد کودک بیش از 10 سال سابقه کاری حرفه ای در کارنامه خود دارد. پذیرش کودکان در این مهد مختلط بوده و شما می توانید فرزند دختر و یا پسر خود را در آن ثبت نام کنید. این مهد کودکان شیرخوار را پذیرش نکرده و تنها پذیرای کودکان در سن 2 تا 6 سالگی است. بیش از 2500 متر مربع مساحت داشته تا کودکان بتوانند بدون احساس محدودیت  در فضا با دوستان خود چه در حیاط و چه در داخل اتاق ها بازی کنند. این مهد همچنین قوانینی برای پذیرش ساعتی کودکان ندارد و از ساعت 8 صبح تا 16 بعداز ظهر پذیرای فرزندان دلبند شما است. همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی این مهد کودک، فضای بیرونی آن آب و هوایی تمیز و مطبوع دارد.

ویژگی ها و امکانات مهد کودک جیکو تهران

این مهد کودک دارای یک هنرکده تخصصی برای کودکان 3 تا 12 سال است. از این رو با ثبت نام فرزند خود در این مهد می توانید هنر واقعی فرزند خود را شناسایی و آن را شکوفا کنید. مهد کودک جیکو تهران دارای یک اتاق بازی هوشمند و هدفمند است تا کودکان در کنار لذت بردن از بازی با یکدیگر آموزش های لازم را نیز در حین بازی ببینند. با توجه به اهمیت کار با دست، در این مهد کودک یک اتاق دست ورزی نیز در نظر گرفته شده است. 

با توجه به اهمیت فعالیت های ورزشی و افزایش تمرکز در کودکان، مهد کودک جیکو ورزش های متفاوتی برای کودکان در نظر گرفته تا در کنار فعالیت بدنی، قدرت تمرکز آن ها نیز بالا رود. از جمله این فعالیت ها می توان به سالن صخره نوردی، زمین اسکیت و غیره اشاره کرد. مهد کودک جیکو همچنین دارای یک اتاق بازی و ریاضی است تا ذهن ریاضی کودکان به طور تخصصی فعال و تقویت شود. این مهد کودک با روانشناسانی متخصص نیز همکاری دارد تا مادران بتوانند چالش های تربیتی فرزندان خود را با ان ها در میان گذشته و مشکلات پیش رو را به بهترین شکل ممکن حل کنند.

 آدرس مهد کودک جیکو تهران

مهد کودک جیکو در منطقه یک، خیابان فرشته، خیابان چناران، خیابان کامران شرقی، پلاک 9 واقع شده است. شماره تماس مجموعه 02122611000 است.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!