آدرس : بلوار چمران، نیایش،...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : -

مهد کودک جوانه های شیراز یکی از بزرگ ترین مهدهای این شهر است که در طراحی کلیه فضاها، پله ها، سرویس های بهداشتی و غیره تمامی استانداردهای شرایط جسمی، سنی و قد کودکان در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند به راحتی از تمامی خدمات و وسایل مهد استفاده کنند.

 ویژگی های مهد کودک

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مهد فضایی بسیار بزرگ دارد. مساحت آن 1600 متر مربع در زیربنای 3 هزار متر مربع بنا شده است. مساحت هزار متر مربع این مهد به صورت اختصاصی به فضای سرویس رسانی و خدمات رسانی اختصاص داده شده است. این فضا با توجه به تعداد کودکان بسیار عالی بوده تا آن ها فضای کافی برای بازی و سرگرمی های کودکانه خود داشته باشند. مجموعه مجهز به دوربین مدار بسته است تا کودکان و رفتارهای آنان در هر لحظه به طور کامل کنترل شده و مشکلی برای آن ها پیش نیاید. در کنار سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد و حرفه ای، مجموعه دارای دستگاه های تصفیه هوا است تا هوا در اتاق ها و سالن های مجموعه به خوبی جریان داشته باشد.

امکانات مهد کودک جوانه شیراز

این مهد برای کودکان می توانند بهشتی باشد که در آن به بازی و هیجان و در کنار آن آموزش می پردازند. استخر شنای سرپوشیده، سالن یوگا و ژیمناستیک به همراه مربیان حرفه ای و دوره دیده از فرزند شما یک ورزشکار تمام عیار خواهد ساخت. با توجه به تاثیر شن بازی در پرورش خلاقیت کودکان، محوطه شن بازی و یک گلخانه کودک طراحی و ساخته شده است. در این مجموعه آموزش های مختلفی مانند آموزش حروف و زبان فارسی، زبان انگلیسی، موسیقی و ریاضی و هوش با استفاده از جدیدترین امکانات روز به کودکان داده می شود. 

این مهد کودک همچنین دارای یک آمفی تئاتر و یک سینمای کوچک است تا کودکان از همان سن با دنیای هنر و سینما آشنا شوند. در این مهد در کنار کارگاه های آموزشی مختلف، یک دفتر روانشناسی نیز وجود دارد تا والدین و کودکان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. از دیگر خدمات و امکانات این مهد کودک می توان به سیستم ارتباط داخلی، منبع ذخیره آب اضطراری، ژنراتور مولد برق، اینترنت و غیره اشاره کرد.

 آدرس مهد کودک جوانه شیراز

این مهد کودک لوکس در بلوار چمران، نیایش، انتهای کوچه 12، سمت راست واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09174157180 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!