آدرس : گلسار، نبش خیابان 11...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مهد کودک جاویدان یکی از مهدهای تمام الکترونیک در شهر رشت است که به صورت حرفه ای برای آموزش و تربیت کودکان برنامه ریزی کرده است. این مهد از پرسنلی مجرب و حرفه ای کمک گرفته تا والدین بتوانند با خیال آسوده فرزندان خود را به آن بسپارند.

 آشنایی با مهد کودک جاویدان رشت

این مهد از سال 1394 فعالیت خود را با مدیریت خانم رحیمی آغاز کرد. ایشان بیش از 20 سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه کودک دارند. ویژگی و هدف اصلی این مجموعه ایجاد فضایی پر انرژی و شاد است تا کودکان بتوانند با استفاده از بازی مهارت های اجتماعی و شناختی خود را ارتقا دهند. 

خدمات و امکانات مهد کودک

در این مهد کودک در کنار بازی های گروهی و دسته جمعی مختلف که می تواند خلاقیت، هوش و روابط اجتماعی کودکان را شکوفا کند، بر روی آموزش کودکان تاکید جدی شده است. آموزش موسیقی، آموزش نقاشی و آموزش زبان از جمله فاکتورهای جدی است که در این مهد توسط مربیان حرفه ای به دانش آموزان داده می شود. از طرف دیگر این مهد همواره پیشتاز برگزاری دوره های مختلف جهت بهبود کیفیت تربیت و رشد کودکان و مهارت های مادران بوده است. به طوری که در این مجموعه به طور پیوسته دوره های مهارت های زندگی و کارگاه های کودک و مادر برگزار می شود تا چالش های موجود و رایج میان کودکان و والدین آن ها به شکلی اصولی و درست رفع شود. در این مهد همجچنین والدین کودکان و پرسنل آن ها به طور مستمر با یکدیگر در ارتباط هستند تا پدران و مادران در جریان روند رشد و یادگیری فرزندان خود و چالش های پیش روی ان ها باشند.

آدرس مهد کودک جاویدان رشت

مهد کودک رشت جاویدان در گلسار، نبش خیابان 118 واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 01333765444 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!
  • profile_pic
    مونا
    ۱۴۰۲/۰۷/۲۹

    دلسوزترین پرسنل رو داره من دخترم اونجا میاد خیلی راضیم خدا به همتون سلامتی عطا کنه که مراقب جیگرگوشه ما هستید،از تمام کادر آموزشی مدیریت و خدمات تشکر ویژه رو دارم