آدرس : بهارستان، خیابان الف...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

اگر در شهر اصفهان به دنبال یک مهد کودک حرفه ای و کاربلد هستید، مهد کودک ثنا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مهد دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای است و شما می توانید با خیال آسوده فرزندان خود را به این مهد بسپارید. زبان انگلیسی در این مهد به صورت تخصصی به کودکان آموزش داده می شود و برنامه ویژه ای برای آموزش انگلیسی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

 

ویژگی های مهد کودک ثنا بهارستان

این مهد کودک یکی از جدیدترین روش های آموزش کودکان یعنی روش مونته سوری را برای کودکان استفاده می کند. فعالیت های آموزشی در این روش خودگردان بوده و یادگیری به صورت کاملا مشارکتی است تا کودکان خودشان مفاهیم علمی و انتزاعی را به صورت عملی فرا خواهند گرفت.

این مهد در کنار فضای آموزشی دارای یک سالن بازی جداگانه است و در آن از وسایل بزرگ فکری و ورزشی مختلفی استفاده شده است. در کنار کلاس های آموزشی مختلف برای کودکان، کارگاه های آموزشی متنوعی برای کودکان و مادران نیز برگزار می شوند. در این کارگاه ها مادران با چالش های مختلف در رشد و تربیت کودکان آشنا شده و روش های حل مسائل را به شکل اصولی فرا خواهند گرفت.

امکانات مهد کودک

در این مهد با توجه به ظرفیت محدود کودکان، مربیان برای هر دانش آموز به طور اختصاصی وقت و انرژی می گذارند. از این اختلالات رفتاری کودکان در صورت وجود به خوبی تشخیص داده شده و مشاوره تخصصی به مادران و کودکان داده خواهد شد.

در مهد کودک ثنا بر روی جنبه های مختلف استعداد کودکان کار می شود تا استعدادهای واقعی کودکان کشف و شکوفا شود. از جمله کلاس های آموزشی مختلف در این مهد می توان به کلاس های ریاضی، نقاشی، کاردستی، قرآن، موسیقی، شعر و غیره اشاره کرد. این مهد مجوز خود را از آموزش و پروش دریافت کرده و ساعات کاری آن صبح تا عصر است. بنابراین برای والدین با ساعت کاری بالا، گزینه مناسبی خواهد بود.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!