آدرس : دروازه ارک، کوچه پرس...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

یکی از مهد کودک های با سابقه در شهر زنجان، مهد کودک ثمین این شهر است. ثمین از جمله مهدهای 3 ستاره و خصوصی بوده و امکانات مناسب و قابل توجه آموزشی، رفاهی و سرگرمی را در اختیار کودکان شما قرار خواهد داد.

 ویژگی های مهد کودک ثمین زنجان

مهد کودک ثمین از جمله مهد کودک های بازی محور در این شهر است که از شیوه های جدید و استاندارد برای آموزش به کودکان استفاده می کند. آموزش از طریق بازی، قصه گویی و یا نمایش های عروسکی در عین جذابیت می تواند یادگیری کودکان را نیز تا حد زیادی افزایش دهد. این مهد فضایی کاملا ایمن و استاندارد داشته و تمامی موارد بهداشتی توسط مربیان انجام داده شده و به کودکان آموزش داده می شود. کودکان در گروه های سنی مختلف قرار گرفته تا فرزند شما بتواند با دوستان همسن و سال خود بازی کرده و احساس غریبی نداشته باشد. پذیرش کودکان در این مهد کودک به صورت مختلط انجام می شود.

فضای گرم و دوست داشتنی این مهد کودک با مربیان دلسوز و مهربان باعث می شود که کودکان آن را مانند خانه دوم خود بدانند تنها چند روز بعد از حضور در مهد کودک به آن عادت کنند. فضای بازی مناسب و کافی با توجه به تعداد دانش آموزان در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند در فضایی ایمن انرژی های کودکانه خود را تخلیه کنند. در این مهد کودک آموزش های مختلفی به کودکان داده می شود. مهارت های ریاضی و هوش آن ها تقویت می شود. تکنیک های ساده نقاشی را می آموزند و کلاس های جذابی برای آموزش زبان انگلیسی برای آن ها برگزار می شود.

آدرس مهد کودک ثمین زنجان

مهد کودک ثمین زنجان در دروازه ارک، کوچه پرستار و پلاک 25 واقع شده است. اگر قصد صحبت با مدیریت مجموعه را دارید می توانید با شماره 09127424194 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!