آدرس : محله پردیسان، شهیدان...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

اگر برای فرزند دلبند خود به دنبال یک مهد کودک قرآنی خوب در شهر قم هستید، مهد کودک ثقلین قلم می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این مهد کودک محوریت آموزش های خود را بر اساس اصول دینی گذاشته و می تواند در فضایی شاد و کودکانه آموزش های لازم را به فرزند شما بدهد. 

ویژگی ها و امکانات مهد کودک ثقلین قلم

همان طور که در بخش مقدمه نیز به آن اشاره شد، این مهد کودک یکی از مهدهای قرآنی در شهر مقدس قم است. در این مهد کودک آموزش ها بر اساس مسائل دینی بوده و کودکان در قالب داستان های مختلف با موارد دینی مناسب با سن خود آشنا می شوند. آموزش قرآن از آموزش هایی است که در این مهد کودک به صورت جدی پیگیری می شود. در کنار موارد ذکر شده آموزش های دیگر نیز به کودکان در قالب بازی و سرگرمی داده می شود. نقاشی، شعرخوانی، ساخت کاردستی و بازی های دسته جمعی و فکری از جمله فعالیت های کودکان در این مهد به شمار می رود. مربیان و پرسنل این مهد همگی افرادی دلسوز و مهربان هستند و رابطه میان آن ها و کودکان بسیار گرم و پر عاطفه است.

آدرس مهد کودک ثقلین قلم قم

این مهد کودک در قم، محله پردیسان، شهیدان آقا یوسفی، آقا یوسفی 5 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02837832782 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!