آدرس : فاز 3، خیابان حسن سی...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : -

اگر در محدوده شهرک غرب به دنبال یک مهد کودک خوب و ایده آل برای فرزند دلبندتان هستید، مهد کودک تیام می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود. این مهد کودک موقعیت مکانی مناسب و در دسترسی داشته و دارای چندین سال سابقه کاری درخشان است.

 ویژگی های مهد کودک تیام

بارزترین ویژگی این مهد کودک مربیان آن است. مربیان مهد با گزینش های سخت گیرانه ای انتخاب شده اند، زیرا مربی می تواند بیشترین تاثیر را بر روی کودکان بگذارد. مربیان مهد همگی در کار خود خبره بوده و از روش های جدید و خلاقانه برای آموزش کودکان استفاده می کنند. این مهد دارای فضای بازی استاندارد و ایمن با بازی های متنوع است تا کودکان بتوانند در کنار دوستان و همسالان خود ساعات فرح بخشی را تجربه کنند. فضای داخل مهد کودک با دوربین های مدار بسته به طور مرتب کنترل می شود. همچنین مربیان حتی لحظه از از کودکان شما غافل نمی مانند. 

آموزش زبان انگلیسی به شیوه ای جذاب و به طور جدی در این مهد پیگیری می شود، به طوری که در پایان سال تحصیلی شما متوجه تغییر تلفظ و دایره واژگان فرزندتان خواهید شد. یادگیری حروف و ادبیات فارسی، شعر خوانی و داستان خوانی و آشنایی با داستان های معروف ایرانی مانند شاهنامه از دیگر فعالیت هایی است که در این مهد به طور جدی دنبال می شود. علاوه بر آموزش های ذکر شده بر روی هوش و ریاضی کودکان و کارهای هنری مانند نقاشی نیز کار شده تا هر کودک بتواند استعداد واقعی خود را شکوفا کند. فضای بیرون و داخلی مهد کودک نیز کاملا روشن، شاد و ایمن بوده و از نظر روانشناسی برای کودکان کاملا مناسب و استاندارد است.

آدرس مهد کودک تیام

همان طور که در بالا نیز ذکر شد، این مهد در شهرک غرب، فاز 3، خیابان حسن سیف، کوی 2، پلاک 19 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02188090575 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!