آدرس : خیابان دانشجو 12 - پ...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

یکی از بهترین مهدکودک هایی که در شهر مشهد می توانید فرزند خود را به او بسپارید، مهد کودک سه ستاره بهار اندیشه است. این مهد یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مهد کودک های مشهد است که سال تاسیس آن به سال 1374 باز می گردد. 

 ویژگی ها و امکانات مهد کودک بهار اندیشه مشهد

این مهد کودک از جمله مهدهای شهر مشهد است که پذیرش کودکان از 2.5 سالگی تا 6 سالگی را برعهده دارد، از این رو شما نمی توانید نگه داری فرزند شیرخوار خود را به آن بسپارید. مهد کودک بهار اندیشه همچنین جز محدود مهدهای الکترونیک در مشهد به شمار می رود و امکانات آموزشی مختلف و متنوعی را در اختیار کودکان قرار داده است. مهد کودک فضایی بسیار شاد و ایمن دارد و به ازای هر تعداد از کودکان، تعداد کافی مربی در نظر گرفته شده است. تمامی آموزش ها به کودکان در قالب بازی انجام می شود تا کودکان از فرآیند یادگیری خسته نشوند. در این مهد بر روی مهارت ها و استعدادهای مختلف کودکان از ریاضی و هوش، نقاشی، خلاقیت، موسیقی، ورزش و غیره کار می شود تا کودکان بتوانند استعدادهای واقعی خود را شناسایی کنند.

آدرس مهد کودک بهار اندیشه مشهد

این مهد کودک در خراسان رضوی، دانشجو 12 و پلاک 29 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با مدیریت مجموعه شماره 05138938140 مربوط به این مجموعه است.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!