آدرس : سعادت آباد، میدان فر...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مهد کودک بهاره از جمله مهدهای دو زبانه پایتخت است که زبان انگلیسی را به شیوه هایی جذاب و مدرن در کنار زبان فارسی به کودکان آموزش می دهد. این مهد کودک دارای مربیانی مسلط به زبان انگیسی است تا بتوانند به بهترین شکل اموزش های لازم را به فرزندان شما بدهند.

 ویژگی ها و امکانات مهد کودک دو زبانه بهاره تهران

این مهد کودک محیطی شاد و دوستانه دارد. کودکان حق دارند در فضایی ایمن و شاد به بازی و سرگرمی بپردازند که مهد بهاره این امکان را به بهترین شکل برای ان ها فراهم کرده است. فضای بازی ایمن به همراه وسایل بازی مختلف باعث شده کودکان بتوانند در کنار دوستان خود اوقات لذت بخشی را بگذرانند. این مهد کودک از جدیدترین و بهترین روش های اموزش زبان انگلیسی مخصوص کودکان استفاده می کند، تا هم فرزندان شما به بهترین شکل آن بیاموزند و هم به ادامه روند یادگیری در سال های بعد نیز علاقه مند شوند. 

با توجه به آلودگی بالای شهر تهران، در این مهد یک دستگاه تصفیه هوای حرفه ای و عالی وجود دارد تا فضایی که کودکان در آن هستند، کاملا سالم و ایمن باشد. از دیگر ویژگی های این مهد کودک می توان به وجود دوربین های مدار بسته در مجموعه اشاره کرد تا در هر لحظه تمامی موارد در مهد تحت کنترل و نظارت باشد. کودکان در این مهد نقاشی کشیدن، شعر خوانی، موسیقی، خلاقیت و ساخت کاردستی، ریاضی و هوش و مهارت های دیگر را می آموزند و اعتماد به نفس بیشتری به دست خواهند آورد.

آدرس مهد کودک بهاره تهران

مهد کودک بهاره در سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24 متری، نبش چهارم شرقی و پلاک 13 واقع شده است. جهت صحبت با مدیریت مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 22098440 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!