آدرس : نیاوران، خیابان آبکو...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

یکی از بهترین مهدکودک هایی که می توانید به هدف آموزش به روز فرزند خود را در آن ثبت نام کنید، مهد کودک باغ گلشن نیاوران است. این مهد کودک به صورت دو زبانه بوده و مربیان زبان آن کاملا نیتیو و غیر ایرانی هستند. از این رو آموزش زبان انگلیسی به فرزند شما به صورت کاملا تخصصی  و با روش هایی جدید و جذاب انجام می شود.

 ویژگی های مهد کودک باغ گلشن نیاوران

این مهد کودک در هر سال تنها تعداد 110 کودک را پذیرش می کند. تعداد کلاس های آموزشی آن 12 کلاس است. از این رو در هر کلاس به  طور میانگین تنها 10 دانش آموز حضور دارد تا مربیان بتوانند به راحتی با همه کودکان کار کنند. این مهد از جمله مهدهایی است که به طور تخصصی و علمی بر روی طراحی و زیباسازی فضای بازی و آموزش کودکان کار کرده است و فرزند شما به محض ورود به آن، شیفته زیبایی و جذابیت فضا خواهد شد.

در این مهد علاوه بر مربیان حرفه ای، به طور مستمر کارگاه های آموزشی مختلف توسط مربیان بین المللی برگزار می شود تا کودکان بتوانند مهارت های مختلفی را بیاموزند. همچنین در کنار کارگاه های مختلف برای کودکان، مهد گلشن دوره های متعددی نیز برای مادران برگزار می کند تا بتوانند کودکی شاد و با اعتماد به نفس تربیت کرده و شیوه درست مقابله با چالش های تربیتی را بیاموزند. این مهد کودک در مساحتی حدود هزار متر مربع بنا شده و سال تاسیس آن به سال 1396 باز می گردد. محدوده سنی کودکان پذیرش شده در مهد کودک 1 سال تا 6 سال است.

 امکانات مهد کودک

این مهد کودک دارای آشپزخانه و اتا سرو غذا است. تمامی خوراکی ها و غذاهایی که به کودکان داده می شود، ارگانیک و سالم بوده و برنامه آن توسط کارشناسان تغذیه تهیه می شود. سلامت کودکان در این مهد اولویت اول در نظر گرفته شده است. از این رو هیچ کدام از وسایل و تجهیزات این مهد از مواد غیر طبیعی و سرطان زا پلاستیکی تهیه نشده و حتی فرش های مهد کودک نیز ماشینی نیستند. دکور مهد کودک علاوه بر زیبایی با استفاده از چوب طبیعی تهیه شده تا بو و فضای آن به کودکان احساس آرامش بیشتری بدهد.

این مهد با توجه به معماری داخلی و امکانات آموزشی تا کنون کاندید دریافت 4 جایزه داخلی و بین المللی بوده است و بدون شک یکی از بهترین مهدکودک های پایتخت به شمار می رود. در مهد کودک باغ گلشن بر روی هوش های چندگانه کودکان کار می شود تا استعدادهای واقعی ان ها شکوفا شود. از جمله برنامه های روتین در این مهد کودک می توان به نقاشی، رباتیک، موسیقی، آموزش لگو، اریگامی، سفالگری، ژیمناستیک و غیره اشاره کرد. این مهد همچنین دارای فضای ایمن و شبیه سازی شده برای صخره نوردی است تا کودکان بتوانند این فعالیت مهیج ورزشی را نیز یاد بگیرند. مهد کودک باغ گلشن از ساعت 7و نیم صبح تا 18 عصر پذیرای فرزندان دلبند شما است.

آدرس مهد کودک باغ گلشن

این مهد کودک در نیاوران، خیابان آبکوه چهارم، خیابان شهید لواسانی و پلاک 189 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09121887120 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!
  • profile_pic
    نیلوفر باقری
    ۱۴۰۲/۰۵/۰۵

    فضای بین المللی و مربیهای نیتیو بسیار عالیه و الان که قصدم مهاجرت به کانادا هست دخترم از لحاظ انگلیسی و روحی خیلی امادست مدیریت عالی و بسیار تمیز و منظم فقط قیمت بالا بود متاسفانه