آدرس : خیابان ولیعصر، ضلع ش...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

یکی از بهترین مهدکودک های دو زبانه که می توانید فرزند خود را به آن ها بسپارید، مهد کودک باغچه منیریه است. این مهد دو زبانه از همان سنین کودکی آموزش های حرفه ای و مناسب با سن کودکان را به آن ها داده و آن ها را به زبان انگلیسی علاقه مند می کند. 

 ویژگی های مهد کودک باغچه منیریه

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، این مهد از جمله مهد کودک های دو زبانه پایتخت است که به صورت تخصصی بر روی آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار می کند. همچنین کودکان آموزش های لازم برای یادگیری حروف فارسی را نیز دیده تا مشکلی برای ورود به مدرسه و کلاس اول نداشته باشند. در این مهد فضای بازی جداگانه ای برای نشاط و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده تا فرزندان شما بتوانند در فضایی ایمن و شاد لحظات سرگرم کننده و خاطره انگیزی را در کنار دوستان خود سپری کنند. در کنار استفاده از دوربین های مدار بسته، هیچ زمانی فرزندان شما بدون حضور مربی نخواهند بود و ایمنی کودکان به طور کامل در مهد رعایت می شود. 

رعایت اصول بهداشتی به طور کامل به کودکان آموزش داده شده و در مهد کودک اجرا می شود، از این رو نگرانی بابت موارد بهداشتی در مهد نداشته باشید. همچنین مهد دارای سیستم سرمایش و گرمایش مناسب و تهویه استاندارد است تا اگر کودکان چند ساعت در فضای بسته ساختمان باقی مانند، هیچ مشکلی نداشته باشند.

آدرس مهد کودک باغچه منیریه

این مهد کودک در منطقه 11 تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمال شرقی منیریه، کوچه محمد و پلاک 14 واقع شده است. مدیریت مجموعه بر عهده خانم سبزی است که جهت صحبت با ایشان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02166407684 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!