مهد کودک بارانک یکی از مهدکودک های با سابقه در منطقه 1 تهران است که سال تاسیس آن به سال 1398 باز می گردد. این مهد یکی از مهدهایی است که بر روی نگه داری و تربیت هر کودک به صورت اختصاصی وقت و انرژی می گذارند، به طوری که حداکثر ظرفیت پذیرش کودکان در ان تنها تعداد 23 نفر است.

 ویژگی های مهد کودک بارانک ازگل

همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، در این مهد کودکان و تربیت آن ها یک فاکتور بسیار مهم به شمار می رود، به طوری که در هر گروه سنی تنها یک تا دو نفر ظرفیت خالی برای ثبت نام وجود خواهد داشت. تمامی مربیان مرکز از میان افراد تحصیل کرده و مجرب انتخاب شده اند تا بتوانند به خوبی با کودکان ارتباط برقرار کرده و آموزش های لازم را به آن ها بدهند. ساعت کاری مهد کودک 7 صبح تا ساعت 19 بعد از ظهر است، بنابراین اگر ساعت کاری شما و همسرتان زیاد است، می توانید با خیال راحت این مهد را برای فرزند دلبندتان انتخاب کنید. 

دیگر امکانات مهد کودک

در هر کلاس و در هر رده سنی به طور میانگین تعداد 10 کودک حضور دارد و برای هر 12 نفر دانش آموز، یک مربی و یک کمک مربی در نظر گرفته شده است. علاوه بر فضای بازی سرپوشیده، یک فضای باز و محصور و ایمن برای کودکان ساخته شده است تا بتوانند در فضایی بزرگ تر به همراه یکدیگر به بازی و سرگرمی بپردازند. آموزش های مختلف از هنر، موسیقی، ریاضی و هوش و ادبیات به روش های جدید و در خلال بازی به کودکان آموزش داده می شود. در کنار جلسات مستمر میان والدین و مربیان، گروه های آنلاین اطلاع رسانی در فضای مجازی در نظر گرفته شده تا والدین بتوانند از شرایط مهد کودک و فرزندان خود اطلاع کسب کنند.

آدرس مهد کودک بارانک ازگل

این مهد کودک در میدان ازگل، خیابان مدرسه، خیابان قایم، کوچه آذر، پلاک 7 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02126431874 تماس حاصل کنید. اگر قصد ثبت نام فرزند خود در این مهد را دارید، با توجه به ظرفیت پایین تعداد دانش آموزان، حتما در زمان مناسب به مهد کودک مراجعه حضوری داشته باشید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!