آدرس : پروین اعتصامی - دشتس...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : -

در صورتی که در شهر اصفهان به دنبال یک مهد کودک دو زبانه هستید که از روش های تخصصی و به روز برای آموزش زبان انگلیسی به فرزند شما استفاده کند، مهد کودک دو زبان از پیله تا پرواز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مهد کودک با سال ها سابقه کاری درخشان می تواند به خوبی رضایت خاطر شما و فرزند دلبندتان را به دست آورد.

 ویژگی های مهد کودک از پیله تا پرواز اصفهان

همان طور که در بخش مقدمه نیز به آن اشاره شد، این مهد از جمله مهدهای دو زبانه در اصفهان است که آموزش زبان انگلیسی به کودکان را به شیوه ای کاملا تخصصی و متفاوت انجام می دهد. از این فرزندان شما می توانند به خوبی و ظرف یک سال تا حد قابل توجهی زبان انگلیسی را فرا گرفته و به آن علاقه مند شوند. فضای بازی و فضای آموزش در مهد با در نظر گرفتن تمامی موارد ایمنی طراحی و ساخته شده و مربیان در هر لحظه مراقب کودکان دلبندتان هستند. از این رو نگرانی بابت زمان حضور آن ها در مهد نداشته باشید.

آموزش ها در این مهد بازی محور است تا کودکان از آموزش خسته نشده و بهتر آموزش های مورد نظر را بیاموزند. در این مهد در کنار آموزش هایی مانند ریاضی و هوش، ادبیات، شعرخوانی و زبان انگلیسی، بر روی مهارت های زندگی و افزایش اعتماد به نفس کودکان نیز کار می شود. کودکان خود را ارزشمند می بینند، مهارت کارهای گروهی را یاد می گیرند و مهارت های حل مساله را فرا خواهند گرفت. این مهد کودک همچنین سختگیری های زیادی برای جذب مربیان و پرسنل خود در نظر می گیرد. از این رو تمامی مربیان دارای مدارک مرتبط، اخلاقی گرم و مهربان و خلاق و پویا هستند تا کودکان در مهد کودک احساس تنهایی و غریبی نداشته باشند. 

آدرس مهد کودک از پیله تا پرواز اصفهان

این مهد کودک دارای موقعیت مکانی مناسبی در شهر است و والدین می توانند چه با خودرو شخصی و چه وسایل نقلیه عمومی فرزند خود را به مهد برسانند. همچنین مهد کودک دارای سرویس های رفت و برگشت مطمئنی است تا نیازی به رفت و آمد خودتان نباشد. این مهد کودک در پروین اعتصامی و دشتستان واقع شده است.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!