آدرس : میرداماد شمال خیابان...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنج شنبه

ساعت سرویس دهی : -

 

مهد کودک از محیط های تاثیرگذار در رشد و پرورش کودکان است. انتخاب یک مجموعه آموزشی خوب به والدین کمک می کند تا با استعداد و توانایی های فرزند خود آشنا شوند و برنامه ریزی دقیقی برای ترقی فرزندان خود در مسیر استعدادشان انجام دهند. مهد دوزبانه هیوا یک موسسه استعدادیابی فوق العاده در میرداماد استان تهران است؛ که با به کارگیری جدیدترین متدهای آموزشی و استعدادیابی، توانسته است گام موثری برای پیشرفت کودکان از سن 2 سالگی تا 13 سالگی بردارد.

والدینی که فرزندان خود را به مهدکودک و پیش دبستانی هیوا می سپارند؛ علاوه بر شناخت استعدادها، با ناتوانی ها و مشکلات روحی فرزندانشان آشنا می شوند و می توانند قبل از بروز مشکلات جدی تر برای رفع آن اقدام کنند. البته در این مجموعه مشاوره کودکان زیر نظر بهترین روانشناسان انجام می شود؛ که باعث آسوده خاطر شدن والدین از هر جهت شده است. برای اینکه بتوانید فرزندان خود را با اطمینان خاطر به مهد دوزبانه هیوا بسپارید؛ بهتر است کمی با ویژگی ها و امکانات این مجموعه که در ادامه گفته شده است؛ آشنا شوید.

ویژگی های مهد دوزبانه هیوا

 

مهد دوزبانه هیوا با ارائه خدمات بی نظیر خود توانسته است به یکی از بهترین موسسات استعدادیابی خلاقیت و کودکان تبدیل شود. این مجموعه با استخدام مربیان حرفه ای و متخصص، آموزش به کودکان را با زبان های مختلفی مانند انگلیسی، فارسی و فرانسه ارائه می دهد. با توجه به اینکه این مهد کودک زیر نظر آژانس جهانی استعدادیابی WTA اداره می شود؛ مدیریت مجموعه بعد از پایان هر ترم مدرکی را تحت عنوان "گواهینامه بین المللی پایان ترم" به کودکان اعطا می کند. در این مجموعه آموزشی کارگاه های متنوعی برای استعدادیابی و روانشناسی کودک برگذار می شود؛ که باعث تمایز این مهد دوزبانه نسبت به سایر مهدهای کودکانه شده است.

امکانات مهد دوزبانه هیوا

 

·        برخورداری از سالن ورزشی جداگانه

·        برخورداری از استخر مخصوص کودکان به صورت روباز

·        آموزش به زبان های مختلفی مانند انگلیسی و فرانسه

·        داشتن یک فضای امن و بزرگ برای بازی کودکان 2 تا 13 سال

·        انجام سرگرمی های متعدد مانند نقاشی، موسیقی و...

·        انجام بازی های فکری مانند شطرنج

·        انجام ورزش های هدفمند

·        انجام تمرینات و حرکات اصلاحی به کمک متخصصان این حوزه

 

اگر مایل به ثبت نام کودکان خود در بهترین پیش دبستانی میرداماد استان تهران هستید؛ می توانید با مدیریت مهد کودک هیوا (سرکار خانم پرستو اسماعیلی) ارتباط حاصل کنید.

 

مشخصات مهد دوزبانه هیوا

  • سرویس رفت و برگشت : ندارد
  • گروه سنی : 2 تا 13 سال
  • دوربین مدار بسته : دارد
  • آموزش بازی و ریاضی : دارد
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • کلاس های ورزشی : دارد
  • آموزش موسیقی/ تئاتر : دارد
  • رتبه بندی : مشخص نیست
  • نهارخوری : دارد

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!