آدرس : میدان صنعت، خیابان ح...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مهد کودک شازده کوچولو یکی از مهدکودک های پایتخت است که در سال 1394 و در منطقه دو تاسیس شده است. کودکان 2 تا 6 ساله در این مجموعه پذیرفته شده و شما می توانید از ساعت 7و نیم صبح تا 5ونیم فرزند خود را برای نگه داری و آموزش به این مجموعه بسپارید.

 ویژگی ها و امکانات مهد کودک شازده کوچولو

در این مهد کودک پیش از هر چیز بر روی یادگیری مهارت های زندگی کودکان تاکید می شوند. پرسنل دلسوز این مجموعه به دنبال آن هستند که کودکان با اعتماد به نفس بار بیایند، بتوانند به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کرده و مهارت های حل مساله را بیاموزند. در کنار این مهارت ها، آموزش های مختلف به کودکان نیز در درجه اهمیت بالایی قرار دارد.

آموزش زبان انگلیسی یکی از آموزش هایی است که به طور جدی در این مجموعه انجام می شود تا کودکان بتوانند از همان سنین کودکی با زبان انگلیسی آشنا شوند. آموزش هنرهای تجسمی از دیگر آموزش های کودکان است تا ذهن آن ها را بازتر کرده و آن ها را خلاق تر کند. تمامی آموزش ها در قالب بازی و با روش های جدید و جذاب به کودکان داده می شود تا هم کودکان خسته نشوند و هم به خوبی آموزش ها را فرا بگیرند. قصه گویی و نمایش خلاق از دیگر فعالیت های جذاب برای کودکان در این مهد کودک است که خلاقیت کودکان را بالا برده و آن ها را با ادبیات بیشتر آشنا می کند. 

لازم به ذکر است که تمامی پرسنل این مجموعه از میان افراد متخصص و دلسوزی انتخاب شده اند تا آموزش و تربیت کودکان به بهترین شکل انجام شود. مربیان این مهد برای تک به تک کودکان وقت لازم و کافی را گذاشته تا کودکان احساس امنیت و آرامش کامل در مهدکودک داشته باشند.

آدرس مهد کودک شازده کوچولو

مهدکودک شازده کوچولو در شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان حسن سیف، کوچه ششم و پلاک 25 واقع شده است. جهت تماس با این مجموعه می توانید از شماره تلفن های 09124249902 و 02188093900 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!