آدرس : خیابان نادری، خیابان...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مهد کودک ثمین اهواز یکی از مهدهای 2 ستاره در این شهر است که به صورت خصوصی مدیریت می شود. دراین مهد مربیانی مشغول به فعالیت هستند که مدرک تحصیلی کاملا مرتبط با آموزش کودکان داشته و سال ها در این زمینه تجربه فعالیت کاری دارند.

 ویژگی های مهد کودک ثمین اهواز

این مهد یک مهد استاندارد و مناسب برای فرزند شما خواهد بود. در کنار شهریه مناسب، آموزش های لازم به کودکان شما داده می شود و بر روی مهارت های مختلف آن ها کار می کند. اگر فرزند شما در زمینه هنر، ورزش و یا ریاضی و هوش مهارت خاصی دارد، در مهد کودک استعدادهای واقعی آن ها شناسایی و شکوفا می شود. از طرف دیگر در این مهد مربیان نقاط ضعف کودکان را نیز شناسایی کرده و به روش خلاقانه به تقویت آن ها کمک خواهند کرد. مربیان با والدین به طور مستمر در ارتباط هستند تا پدران و مادران در جریان روند رشد و رفتارهای فرزند خود قرار بگیرند.

در این مهد در کنار آموزش به کودکان، حضور روانشناسان باعث می شود که بر روی مهارت های زندگی کودکان نیز به طور جدی تمرکز شده است. پرسنل این مهد بر این باورند که یک کودک موفق، کودکی شاد و با اعتماد به نفس است. از این رو با بازی های خلاقانه، کارگاه های دسته جمعی و روش های نوین به دنبال افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در کودکان هستند. این مهد کودک از نظر ساختمان و وسایل بازی نیز کاملا استاندارد بوده و دانش آموزان از حضور در آن احساس آرامش و امنیت خواهند داشت.

آدرس مهد کودک ثمین اهواز

اگر قصد ثبت نام فرزند خود در مهد کودک ثمین اهواز را دارید، این مجموعه در خیابان نادری، خیابان خوانساری، نبش جهانیان، پلاک 698 واقع شده است. شماره تلفن مجموعه 09169032901 است که در تایم کاری مهد کودک پاسخگوی تماس های تلفنی شما خواهد بود.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!