آدرس : شهرك غرب، خيابان مهس...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

ساعت سرویس دهی : 08:00 - 17:30

مهدکودک دو زبانه ایران زمین 

 

مهدکودک ایران زمین واقع در شهرک غرب یکی از مجهزترین مهدکودک های تهران بوده و دارای تمامی امکانات استاندارد لازم برای پرورش کودکان عزیز شما است. این مجموعه با دارا بودن مربی های حرفه‌ای با مدارک معتبر، کودکانتان را به همره بازی‌های فکری و تحرکی آموزش می‌دهند. کودکان اصول را از قواعد بازی می‌توانند به خوبی یاد بگیرند و با حل مسائل فکری برای حل مسائل زندگیشان در آینده آماده شوند. این مجموعه با علم به روش های یادگیری اصولی و تازه کودکان در جهان آن‌ها را آموزش می‌دهند.

مهدکودک ایران زمین ورزش های مختلف را به کودکان آموزش داده و تحرک را در آن‌ها زیاد می‌کنند. مجموعه ایران زمین دارای استخر اختصاصی بوده و به آن‌ها علاوه بر این که آموزش شنا می دهند، در زنگ‌های تفریح نیز از آب بازی و استخر لذت خواهند برد. 

مهدکودک ایران زمین دارای کلاس های عملی پرورشی است و در این کلاس ها مهارت‌ها و شغل ها را به کودکان آموزش می‌دهند. از جمله این کارها چیدن و چسباندن آجرهای کوچک و ساختن خانه یا دیواری کوچک، درک استفاده از ابزارها مانند چکش، شن بازی، سفال بازی و دیگر مهارت‌ها می باشد. همچنین با برگزاری جشن‌های مختلف در مناسبت ها باعث یادگیری فرهنگ و تاریخ به بچه‌ها شده و برای آن‌ها برنامه‌های مفرح به همراه موسیقی خواهند داشت.

مجموعه ایران زمین بر ارتباط اولیا، مربیان و فرزندان تاکید داشته و در این راستا برنامه‌هایی تدارک دیده است. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!