آدرس : شهرک غرب، بلوار دادم...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مرکز پیش دبستانی و مهد کودک ارمغان هستی از جمله مهدکودک های شهر تهران بوده که در سال 1388 در شهرک غرب تاسیس شده است. ساعت کاری این مهدکودک 7و نیم صبح تا 5 غروب است و شما می توانید کودکان 2 تا 6 ساله خود را در این مجموعه ثبت نام کنید. مهد کودک ارمغان هستی 450 متر مربع فضای آموزشی و بازی داشته و برای هر کودک فضای کافی و استانداردی در نظر گرفته شده است.

 امکانات و ویژگی های مرکز پیش دبستانی و مهدکودک ارمغان هستی

در این مجموعه یک زمین بازی(سافت پلی گراند) برای بازی کودکان و تقویت مهارت های فیزیکی کودکان در نظر گرفته شده تا ایمنی آن ها هنگام انجام بازی های حرکتی به طور کامل حفظ شود. برای کودکان زیر 3 سال زمین بازی پلی اتیلن و شن بازی در نظر گرفته شده که تاثیر بسیار زیادی بر روی مهارت های ذهنی و فیزیکی کودکان داشته و برای آن ها بسیار جذاب خواهد بود.

برای ورزش ژیمناستیک اتاق  جداگانه و مجهزی در نظر گرفته شده تا انعطاف بدنی و مهارت های فیزیکی کودکان در محیطی مطمئن و زیر نظر مربی حرفه ای تقویت شود. همچنین مهد کودک ارمغان هستی دارای اتاق تولد جداگانه ای است تا کودکان بتوانند جشن های تولد خود را در کنار دوستان خود در مهد کودک برگزار کنند. در مهد کودک ارمغان هستی یک روانشناس مقیم حضور دارد تا بتواند به افزایش اعتماد به نفس و دیگر مهارت های رفتاری کودکان کمک کرده و مشکلات آن ها را تا حد ممکن رفع کند. وعده غذایی گرم و با کیفیت صبحانه و ناهار و سرویس رفت و برگشت از دیگر ویژگی های این مجموعه به شمار می رود.

آموزش های مهد کودک و مرکز پیش دبستانی ارمغان هستی

آموزش در کنار پرورش دو اصل مهمی است که در این مجموعه به طور جدی روی آن ها کار می شود. کلاس زبان انگلیسی در این مجموعه کودکان را به شکلی جذابی با مهم ترین زبان دوم آشنا می کند. آموزش ریاضی ذهن کودکان را خلاق تر کرده و مهارت حل مساله را به آن ها می آموزد. آموزش موسیقی همراه با بازی از دیگر آموزش های جذاب در مهدکودک ارمغان هستی به شمار می رود. سفال بازی یکی از کارهای مورد علاقه همه کودکان است که می تواند مهارت های ذهنی و کار با دست را در کودکان به شکل چشمگیری تقویت کند، از این رو سفالگری از دیگر آموزش های جذاب در این مهد کودک است. شطرنج، لگوی آموزشی، ژیمناستیک و بازی های عروسکی از دیگر آموزش های این مجموعه به شمار می رود.

آدرس مهد کودک و مرکز پیش دبستانی ارمغان هستی

مهد کودک و مرکز پیش دبستانی ارمغان هستی با مدیریت خانم معروفی و مجوز رسمی از سازمان بهزیستی در منطقه دو تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان جهاد، کوچه یکم و پلاک 2 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 02122146183 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!