آدرس : ولیعصر، بالاتر از می...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مدرسه پسرانه حکمت تهران در مجموعه مدارس غیر دولتی پایتخت است که شما برای ثبت نام فرزند خود در آن باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. این مدرسه با داشتن سال ها تجربه کاری و بهره گیری از پرسنلی مجرب و دلسوز، هدف خود را رشد و ارتقای کودکان قرار داده است.

 ویژگی های دبستان پسرانه حکمت تهران

دبستان پسرانه حکمت در منطقه 11 تهران واقع شده که در هر سال به طور میانگین تعداد 350 دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند. با توجه به درخواست زیاد والدین جهت ثبت نام در این مدرسه بهتر است در روزهای اولیه شروع ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید. تعداد کلاس در این مدرسه 29 کلاس است که به طور متوسط در هر کلاس تعداد 12 دانش آموز تحصیل می کنند. این تعداد دانش آموز در هر کلاس نشان دهنده اهمیت توجه ویژه به هر کودک در زمینه آموزش و پرورش است. مدرسه دارای 337 متر مربع مساحت آموزشی و 426 متر مربع فضای حیاط است.

امکانات دبستان پسرانه حکمت تهران

مدرسه در کنار استفاده از امکانات آموزشی مناسب جهت ارائه مطالب آموزشی به کودکان، بر روی استعدادیابی و مهارت پروری دانش آموزان نیز تاکید ویژه دارد. امکانات و کلاس های ورزشی به طور جدی در این مدرسه پیگیری می شود، به طوری که هر ساله در مسابقات ورزشی دانش آموزی، مدرسه حکمت تهران جز  مدارس ممتاز شناخته می شود. یک کتابخانه مجهز از کتاب های متنوع و آزمایشگاه همراه با جدیدترین وسایل به دانش آموزان کمک می کند که بتوانند از فضای خشک آموزشی فاصله بگیرند. مدرسه دارای فضایی شاد و آرام هستند و پرسنل مدرسه به دنبال آن هستند که مهارت های رفتاری کودکان مانند مهارت اجتماعی، اعتماد به نفس، موارد فرهنگی و فاکتورهای دیگر را در کودکان رشد دهند.

 آدرس دبستان پسرانه حکمت تهران

مدرسه حکمت در منطقه 11، ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، کوچه شهید درویشی و پلاک 13 واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با کادر مدیریت مدرسه می توانید با شماره 66955637 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!