آدرس : بلوار کشاورز، فلسطین...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

دبستان پسرانه حنان یکی از مدارس غیر دولتی پایتخت است که در منطقه 6 و در محدوده فلسطین واقع شده است. این مدرسه دارای امکانات عالی جهت آموزش و پرورش کودکان است و می تواند به استعدادیابی و پرورش توانمندی های فرزند شما بسیار کمک کند.

 ویژگی های مدرسه حنان تهران

دبستان ممتاز حنان از جمله زیر مجموعه های مجتمع آموزشی حنان است که در سه گروه پیش دبستانی، دبستان مرحله اول و دوم فعالیت می کند. این مدرسه پسرانه دارای فضای آموزشی 396 متر مربع و تعداد 11 کلاس است. در هر کلاس به طور متوسط 23 دانش آموز حضور دارند تا معلمان بتوانند وقت جداگانه و مناسبی برای هر کدام از دانش آموزان اختصاص دهند. حیاط مدرسه مساحتی حدود 549 متر مربع دارد تا کودکان فضای کافی برای بازی های کودکانه خود داشته باشند. انتخاب کادر آموزش در این مدرسه ممتاز با وسواس زیادی انجام می شود تا بهترین ها برای آموزش به کودکان انتخاب شوند.

امکانات دبستان پسرانه حنان تهران

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مدرسه از نظر امکانات یکی از بهترین مدارس پایتخت به شمار می رود. تخته هوشمند و استفاده از ویدئو پروژکتور دست معلم را برای استفاده از متدهای آموزشی جدید باز خواهد گذاشت تا دانش آموزان بتوانند مفاهیم درسی را به شکلی مناسب و عمیق بیاموزند. 

در این مدرسه در کنار بوفه مجهز، سالن غذاخوری نیز برای کودکان ساخته شده است. با توجه به آن که کودکان در این سن بیش از هر چیز به بازی و سرگرمی نیازمند هستند، اتاق بازی نیز در مدرسه برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. موارد ایمنی نیز در مدرسه به طور کامل رعایت شده، از جمله استفاده از چمن مصنوعی نمونه موارد ایمنی و البته زیباسازی مدرسه به شمار می رود.

مدرسه ساختمانی با معماری مناسب و نورگیری عالی دارد، تا کودکان بتوانند در فضای مناسبی ساعات مدرسه را سپری کنند. در این مدرسه چندین کارگاه و آزمایشگاه مجزا و جداگانه از جمله آزمایشگاه شیمی، آزمایشگاه فیزیک، ازمایشگاه زیست شناسی، کارگاه حرفه و فن و کارگاه رایانه در نظر گرفته شده تا دانش آموزان بتوانند مفاهیم عملی را به شکلی تخصصی تر بیاموزند.

 آدرس دبستان پسرانه حنان تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مراجعه حضوری به مدرسه، آدرس دبستان پسرانه حنان بلوار کشاورز، فلسطین جنوبی، خیابان حجت دوست، بعد از طوس و پلاک 28 است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88961837 تماس حاصل کنید. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!