آدرس : بزرگ راه آیت الله کا...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

دبستان پسرانه بهشت فردوس تهران یکی ز قدیمی ترین و با سابقه ترین مدارس پایتخت است که توسط ولی الله طالع زاری تاسیس شده و در حال حاضر مدیریت آن برعهده یدالله احمد اسدی است. این دبستان در منطقه پنج و در محدودده آیت الله کاشانی واقع شده است.

 اطلاعات کلی مدرسه پسرانه بهشت فردوس تهران

این مدرسه از جمله مدارس غیر دولتی پایتخت به شمار می رود که هر ساله حدود 300 دانش آموز در آن تحصیل می کنند. این مدرسه دارای 14 کلاس است که به طور متوسط در هر کلاس تعداد 21 دانش آموز تحصیل می کنند. مساحت بنای آموزشی آن حدود 350 متر مربع است و بزرگی حیاط آن به 495 متر مربع می رسد. 

امکانات و ویژگی های مدرسه

این مدرسه یکی از مدارسی است که می توانید با خیال آسوده فرزند خود را در آن ثبت نام کنید. در این مدرسه دانش آموزان می توانند از یک مشاور حرفه ای در زمینه های شخصی و درسی کمک گرفته و مشکلات خود را با شخصی ذی صلاح درمیان بگذارند. این مدرسه دارای یک سالن مطالعه بزرگ با نور و تهویه مناسب است تا دانش آموزان بتوانند در ساعات فراغت خود از آن استفاده کرده و مطالعه کنند. مدرسه همچنین دارای یک کتابخانه شامل کتاب های متنوع در زمینه های مختلف است تا هر دانش آموز با هر گرایش کتاب خوانی بتواند از آن استفاده کند.

کارگاه رایانه در این مدرسه ابتدایی به دانش آموزان کمک می کند از همان سن پایین با اطلاعات روز و تکنولوژی آشنا شوند. مدرسه بهشت فردوس مشهد همچنین دارای یک آزمایشگاه شیمی مجهز است تا دانش آموزان در کنار مفاهیم تئوری، آن ها را به صورت عملی نیز مشاهده کرده و بیاموزند. آموزش زبان انگلیسی و مهارت های زندگی نیز از جمله اهداف و برنامه های اصلی این مدرسه است تا دانش آموزان تا حد ممکن توانمندی های لازم برای آینده را کسب کنند. 

آموزش های حرفه ای ورزشی و استفاده از چمن مصنوعی، برگزاری مستمر اردوهای تفریحی و آموزشی، آموزش رایانه، شرکت در مسابقات علمی و ورزشی، ارتباط مستمر با اولیا و بهره گیری از کادری حرفه ای از دیگر ویژگی های این مدرسه به شمار می رود.

آدرس دبستان پسرانه بهشت فردوس تهران

این مدرسه در منطقه 5، بزرگ راه آیت الله کاشانی، خیابان بوستان یکم، خیابان گلستان دوم و پلاک 31 واقع شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با شماره 02144084518 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!