آدرس : میدان رسالت، خیابان...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدرسه بهزادی تهران از جمله مدارس نمونه دولتی پایتخت است که تمرکز ویژه ای بر روی آموزش و پرورش دانش آموزان داشته و دانش آموزان خود را با آزمون ثبت نام می کند. این مدرسه از پرسنلی مجرب و حرفه ای بهره مند است و سطح و تراز علمی آن در میان دیگر مدارس تهران، جایگاه قابل توجهی دارد. 

 اطلاعات کلی مدرسه

مدرسه شهید شهروز بهزادی همان طور که در بالا نیز اشاره شد، از مجموعه مدارس نمونه دولتی تهران است. این مدرسه در منطقه 4 تهران واقع شده و دسترسی به آن هم از طریق خودرو شخصی و هم وسایل حمل و نقل عمومی بسیار ساده و مناسب است. این مدرسه تعداد 16 کلاس دارد که در هر کلاس به طور متوسط تنها 10 دانش آموز حضور دارد. از این رو برای هر دانش آموز وقت و انرژی کافی در نظر گرفته خواهد شد. 

تعداد کل دانش آموزان مشغول به تحصیل در هر سال به طور متوسط به 171 دانش آموز می رسد. مدرسه دارای حیاط بزرگ به مساحت 513 متر مربع است تا دانش آموزان نوجوان در زمان های استراحت خود زمان، فضای کافی در اختیار داشته باشند. مساحت بنای آموزشی مدرسه 470 متر مربع بوده و نوع نیمکت های آن تک نفره است.

امکانات و ویژگی های مدرسه پسرانه شهید بهزادی

با توجه به بالا بودن تراز علمی مدرسه، امکانات آموزشی آن بسیار عالی و مناسب است. مدرسه دارای یک کارگاه و ازمایشگاه تخصصی است تا دانش آموزان بتوانند آزمایش ها و دروس عملی خود را در محیطی ایمن و در کنار معلم و دوستان خود بیاموزند. این مدرسه همواره در مسابقات علمی و المپیادهای مختلف رتبه های قابل توجهی کسب کرده و تمرکز ویژه بر روی این مسابقات علمی دارد. 

مدرسه دارای معماری بسیار زیبا است که تمام اصول روانشناختی و زیبایی شناسی در ساخت آن رعایت شده است. از این رو دانش آموزان هنگام حضور در کلاس، احساس خوب و انرژی کافی خواهند داشت. پرسنل و کادر مجموعه نیز با گزینش های سختی انتخاب می شوند، چرا که تربیت و آموزش دانش آموزان در این مدرسه از اهمیت ویژه برخوردار است. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، ثبت نام این مدرسه شرایط ویژه ای دارد که بهتر است قبل از آغاز زمان ثبت نام با مجموعه تماس بگیرید.

آدرس مدرسه پسرانه شهید بهزادی تهران

این مدرسه در میدان رسالت، خیابان فرجام شرقی، نرسیده به خیابان سراج، خیابان شهید عبادی جنوبی و کوچه شهید رحمتی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02177249433 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!