آدرس : منطقه 5 کرج، سردار ج...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مدرسه پسرانه بهان یکی از مدارس غیر دولتی در کرج است که مدیریت آن را مهندس زبیدی برعهده دارد. این مدرسه از جمله مدارس هوشمند پایتخت به شمار می رود که در آن از امکانات روز برای آموزش هر چه بهتر دانش آموزان استفاده خواهد شد.

ویژگی های مدرسه پسرانه بهان کرج

یکی از اهداف مهم در دبستان بهان کرج تربیت صحیح کودک، افزایش اعتماد به نفس آن ها و تقویت مهارت های فردی آن ها است. معلمان و پرسنل مدرسه به دنبال آن هستند که علایق دانش آموزان و استعدادهای واقعی آن ها را شناسایی کرده و به آن ها در رشد فردی کمک کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدرسه، آموزش به شیوه مونته سوری است تا دانایی دانش آموزان به توانایی و مهارت تبدیل شود. 

این مدرسه ابتدایی فضایی شاد و دلباز مناسب سن کودکان دارد تا دانش آموزان از حضور در مدارس احساس خستگی و کسالت نکنند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، مدرسه دارای کلاس های هوشمند با بردهای اسمارت است. این مزیت به معلمان کمک می کند که از روش های جذاب و جدید برای آموزش به کودکان استفاده کنند. 

دیگر امکانات مدرسه

یکی دیگر از امکانات عالی و منحصربه فرد در مدرسه آن است که زنگ های تفریح به صورت مجزا برای دانش آموزان پایه اول و دوم سپس پایه سوم و چهارم و بعد از آن پایه های پنجم و ششم زده می شود تا هم فضای بازی کافی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و هم معاونان بتوانند به طور کامل فضای مدرسه را در کنترل خود داشته باشند. 

در این مدرسه یک سالن بازی مخصوص دانش آموزان نیز در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند در زنگ های تفریح و یا اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند. با توجه به اهمیت ورزش و فعالیت بدنی دانش آموزان در این مدرسه، دبستان پسرانه بهان کرج همچنین دارای یک سالن ورزشی چند منظوره به همراه سالن پینگ پونگ است. علاوه بر موارد ذکر شده، مدرسه همچنین دارای یک زمین ورزشی چمن به همراه مربیان ورزشی حرفه ای است. پرسنل و معلمان مدرسه همگی افرادی با تجربه، دلسوز و مهربان هستند و هدف آن ها آموزش و تربیت اصولی کودکانی شاد، توانمند و با اعتماد به نفس است.

آدرس مدرسه پسرانه بهان کرج

این مدرسه در منطقه 5 کرج، سردار جنگل، 35 متری مخبری، ایران زمین شمالی، کوچه غروی غربی واقع شده است. برای صحبت با مدیریت مجموعه می توانید با مجموعه شماره 02144449960 تماس حاصل کنید.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!