آدرس : منطقه 4، پاسداران، ب...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

دبستان دخترانه غیر دولتی درخت دانش تهران یکی از مدارس پایتخت است که در منطقه 4 واقع شده است. این دبستان غیر دولتی امکانات آموزشی و رفاهی مناسبی در اختیار دانش آموزان قرار داده و دارای چندین سال سابقه کاری حرفه ای است. مدیریت این مدرسه برعهده سرکار خانم مژگان رضایی یکی از مدیران با سابقه پایتخت است.

اطلاعات کلی مدرسه

همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، دبستان دخترانه دانش تهران از جمله مدارس غیر دولتی است که شما برای ثبت نام فرزند خود در آن باید شهریه پرداخت کنید. این مدرسه دارای 371 متر مربع مساحت آموزشی است که در آن 27 کلاس با ابعاد مناسب و استاندارد وجود دارد. به طور میانگین تعداد دانش آموزان مدرسه 360 نفر است که در هر کلاس حدود 13 دانش آموز حضور دارند. این مدرسه در سال 1383 تاسیس شده و حدود 18 سال است که یکی از بهترین مدارس تهران به شمار می رود. دبستان درخت دانش دارای یک حیاط با مساحت 304 متر مربع است تا دانش آموزان بتوانند در زنگ های تفریح به راحتی از فضای باز موجود استفاده کنند.

 ویژگی ها و امکانات مدرسه

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدرسه درخت دانش، آموزش به صورت بازی و سرگرمی به کودکان است. آموزش به این روش برای کودکان خسته کننده نبوده و باعث می شود مفاهیم را بهتر بیاموزند. مدرسه دارای معلمانی دلسوز و پیگیر است که آموزش تک به تک دانش آموزان برای آن ها اهمیت دارد.

این دبستان دارای یک مهد کودک نیز هست و شما می توانید فرزند خود را از ابتدای راه آموزش و تحصیل در مهد کودک مجموعه ثبت نام کنید. در کنار آموزش در این مدرسه به دیگر توانایی های کودکان نیز توجه می شود. از جمله کلاس های فوق برنامه مدرسه می توان به کامپیوتر، چرتکه، شعرخوانی، سرودخوانی، تئاتر، بسکتبال، خوش نویسی و غیره اشاره کرد.

مشخصات مدرسه و دبستان دخترانه درخت دانش

  • سال تاسیس : 1383
  • کلاس‌های فوق برنامه : هنری - ورزشی - درسی
  • سالن ورزش : دارد
  • بستر اختصاصی برای آموزش مجازی : دارد
  • نهارخوری : دارد
  • سرویس رفت و برگشت : شخصی
  • حدود متراژ : 390
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!