آدرس : ضلع جنوب غربی سید خن...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : همه روزه

ساعت سرویس دهی : 08:00 - 17:30

مجموعه مدارس سرای دانش 

 

مجموعه مدارس سرای دانش که دفتر مرکزی آن در سیدخندان واقع شده است، شامل 6 پیش دبستان دخترانه و پسرانه، 4دبیرستان دخترانه و 6 دبیرستان پسرانه می‌باشد. مجموعه مدارس سرای دانش زیر نظارت آموزش و برنامه ریزی درسی کاظم قلم چی  فعالیت میکنند. دبیرستان‌های سرای دانش با برنامه ریزی درسی برای دانش آموزان راه ورود به دانشگاه های معتبر و دولتی را از همان ابتدا برایشان هموار می‌کنند. استفاده از تقویم درسی قلم چی در این مجموعه باعث شده تا دانش آموزان به تمامی درس‌هایشان رسیده و برنامه ریزی دقیقی برای درس خواندن و آزمون دادن داشته باشند. وجود مشاوران درسی در کنار آن‌ها نیز کمک شایانی به پیشرفت درسی دانش آموزان می‌کند.

مدیریت مجموعه معتقد بوده دانش آموزان از نظر اخلاقی و رفتاری باید به بهترین شکل تربیت شوند تا در راه پیشرفت علم نیز قدم بردارند. به همین دلیل تاکید دارند دانش آموزان علاوه بر یادگیری در محیط مدرسه، باید در خانواده نیز در محیطی سالم رشد کنند. به همین علت بر اصل همکاری اولیا با مربیان تاکید فراوانی دارند تا بتوانند محیطی امن برای فرزندان شما درست کنند.

برای ثبت نام فرزندان خود در مجموعه مدارس سرای دانش باید ابتدا فرم موجود در سایت سرای دانش را پر کنید تا مراحل بعدی ثبت نام آغاز شود. 

مشخصات مجموعه مدارس سرای دانش

  • کلاس‌های فوق برنامه : هنری - ورزشی - درسی - موسیقی
  • سالن ورزش : دارد
  • نهارخوری : دارد
  • سرویس رفت و برگشت :
  • آموزش زبان انگلیسی : دارد
  • جای پارک : به راحتی

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!