آدرس : خیابان شریعتی، خیابا...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدرسه پسرانه نیکان از جمله مدارس غیر دولتی در تهران بوده که در منطقه 3 پایتخت واقع شده است. یکی از ویژگی های بارز این مدرسه ارتباط مداوم و مستمر مدرسه با والدین است. از این رو والدین همواره در جریان پیشرفت های آموزشی و موارد رفتاری فرزند خود خواهند بود. 

اطلاعات کلی مدرسه پسرانه نیکان تهران

سال تاسیس این مدرسه به سال 1386 باز می گردد. مساحت بنای آموزشی آن 477 متر مربع بوده و در هر کلاس به طور متوسط 22 نفر حضور دارند. این مدرسه به طور میانگین سالیانه 386 نفر پذیرش دانش آموز داشته و این تعداد کاملا مناسب فضا و مساحت آموزشی آن است. این مدرسه یک حیاط با مساحت 407 متر مربع دارد که برای بازی دانش آموزان کافی و مناسب است. این مدرسه تعداد 17 کلاس آموزشی دارد.

امکانات و ویژگی های مدرسه پسرانه نیکان

این مدرسه یکی از بهترین مدارس پایتخت است که می توانید فرزند خود را در آن ثبت نام کنید. نیکان دارای یک کتابخانه مجهز و عالی است و تاکید زیادی بر روی کتابخوانی دانش آموزان دارد. ورود و خروج دانش آموزان به طور دقیق کنترل می شود. جشن های ملی در این مدرسه بسیار ارزشمند هستند و هر ساله برای آن ها برنامه های مختلفی اجرا می شود. در این برنامه ها دانش آموزان نقش موثری داشته و به هنر نمایی می پردازند. نیکان تاکید ویژه به برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی دارد و روحیه و نشاط دانش اموزان برای کادر آموزشی بسیار اهمیت دارد.

فعالیت های ورزشی در این مدرسه نیز به صورت حرفه ای و جدی دنبال می شود. دانش آموزان می توانند از میان فوتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، هندبال یا والیبال ورزش مورد علاقه شان را انتخاب کرده و آن را به طور حرفه ای تر دنبال کنند. این مدرسه دارای یک آزمایشگاه حرفه ای و مجهز است تا فعالیت های علمی دانش آموزان به صورت عملی نیز دنبال شود.

کادر آموزشی و معلمان این مدرسه همگی از میان افراد مجرب و حرفه ای انتخاب شده اند تا آموزش دانش آموزان به بهترین شکل ممکن انجام شود. بسیاری از دانش آموزان المپیادی تهران در این مدرسه تحصیل می کنند. 

آدرس مدرسه پسرانه نیکان

این مدرسه در خیابان شریعتی، خیابان یخچال، خیابان شهید وارسته، پلاک 2 واقع شده است. شماره تماس این مدرسه 22008811 است. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!