آدرس : تهرانپارس، بلوار شاه...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

یکی از مدارس موفق و به نام در پایتخت، مجموعه فرهنگ در مقاطع مختلف است. این مجموعه فعالیت خود را در سال 1372 با مدیریت آقای فاتح راد آغاز کرد و تا کنون حدود 30 سال تجربه کاری موفق داشته است. بسیاری از نخبه های تهرانی که اکنون در جایگاه های مختلف ایران در حال خدمت رسانی به مردم هستند، دانش آموخته این مجتمع آموزشی هستند.

 درباره موسس مجموعه

آقای فاتح راد از سال 1352 فعالیت خود را در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان آغاز کرد و آموزش و پرورش کودکان همواره یکی از دغدغه های اصلی ایشان بوده است. ایشان دارای دو مدرک دانشگاهی علوم اجتماعی و علوم تربیتی است و قبل از تاسیس موسس فرهنگی خود، سالیان طولانی تجربه مدیریت موفق مدارس راهنمایی فجر، نواب و دبیرستان ارشاد را برعهده داشته اند. مجموعه فرهنگ در حال حاضر دارای دبستان و پیش دبستانی و متوسط اول پسران است.

امکانات و فضای آموزشی دبستان پسرانه فرهنگ

این مدرسه دارای 2 هزار متر مساحت زیر بنا است که در آن 4 هزار متر فضای آموزشی جهت کلاس های درسی در طبقات مختلف ساخته شده است. در چند سال اخیر که تکنولوژی جای خود را در فضای آموزشی تا زیادی باز کرده است، این مدرسه برای پیشرفت دانش آموزان خود، اقدام به هوشمند سازی کلاس های درسی خود کرده است.

در کنار کلاس های هوشمند در این مدرسه یک آزمایشگاه مجهز و کارگاه فنی حرفه ای وجود دارد و پرسنلی حرفه ای دروس عملی و آزمایشگاهی را به طور کامل و دقیق به دانش آموزان یاد خواهند داد. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مجموعه دارای امکانات مختلفی است. دانش آموزان می توانند در کلینیک مشاوره تخصصی این مدرسه هم مشاوره تخصصی و هم شخصی بگیرند. مدرسه فرهنگ دارای باشگاه ورزشی و کلوپ تربیت بدنی است. از این رو دانش آموزان می توانند در ساعات ورزش مدرسه و یا ساعات فوق برنامه، در یکی از رشته های ورزشی مورد علاقه شان آموزش حرفه ای ببینند. 

تمامی معلمان این مدرسه دارای سابقه درخشان و موفق در زمینه تدریس و آموزش داشته تا خیال شما بابت کیفیت آموزش در این مدرسه آسوده باشد. در این مدرسه حفظ احترام و اعتماد به نفس دانش آموزان در اولویت قرار دارد و به شکلی کاملا اصولی و روانشناسانه با دانش آموزان برخورد می شود.

 آدرس مدرسه پسرانه فرهنگ تهران

این موسسه آموزشی در تهرانپارس، بلوار شاهد، تقاطع خدا بنده و جمیلی شبستری واقع شده است. جهت ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره 77961004 تماس بگیرید. این مدرسه همچنین یکی از معدود مدارسی است که در اینترنت و دنیای مجازی مانند اینستاگرام و یوتیوب نیز فعال است.

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!