آدرس : خیابان ایران، کوچه ش...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدرسه علوی یا همان موسسه فرهنگی علوی از جمله مدارس غیر دولتی و مذهبی در تهران است که سابقه تاسیس آن به سال 1335 توسط علی اصغر کرباسچیان باز می گردد. این مدرسه در حال حاضر دارای 4 مقطع  دبستان دوره اول، دبستان دوره دوم، دبیرستان دوره اول و دوم است. پذیرش دانش آموزان در این مدرسه با مصاحبه انجام می شود و شرایط خاصی برای پذیرش دارند.

 تاریخچه مدرسه پسرانه علوی تهران

همان طور که در بالا نیز سال تاسیس این موسسه آموزشی عنوان شد، علوی یکی از قدیمی ترین مدارس در پایتخت به شمار می رود. این مدرسه در سال 1335 پشتیبانی مالی گروهی از کسبه بازار و حمایت جمعی از روحانیون قم را نیز به همراه داشت و از همان ابتدا بر روی اموزش و پرورش دانش آموزان تاکید ویژه داشته است. 

امکانات و فضای آموزشی مدرسه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، ثبت نام در این مدرسه با ازمون ورودی و مصاحبه امکان پذیر است. مدرسه به دنبال جذب دانش آموزان تیز هوش است تا به همراه معلمان دلسوز و مجرب فضای علمی مدرسه تا حد ممکن بالا باشد. متناسب با این فضای علمی، امکانات در این مدرسه بسیار مناسب است، به طوری که دبستان پسرانه علوی یکی از مجهزترین آزمایشگاه های تهران را دارد. 

توجه به اصول مذهبی از دیگر موارد مورد تاکید در این مدرسه است. از این رو اگر خانواده مذهبی هستید، این مدرسه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. حفظ آرامش و اعتماد به نفس کودکان در این مدرسه یکی از اولویت های اصلی است، از این رو در کنار حضور مداوم مشاور در مدرسه، به شکلی بسیار خوب و محترمانه با دانش آموزان برخورد می شود. فضای حیاط و کلاسی مدرسه فضایی روشن با مساحت کافی است تا دانش آموزان از حضور در آن ها خسته نشوند. 

در مدرسه علوی در کنار برنامه های فوق برنامه آموزشی مختلف، بر روی مهارت های دیگر دانش اموزان مانند ورزش و فعالیت های هنری و مذهبی نیز کار می شود. به طوری که مدرسه علوی همواره در مسابقات مختلف دانش آموزی، حضوری فعال و موفق دارد. 

 آدرس دبستان پسرانه علوی

این دبستان پسرانه در منطقه 12 تهران واقع شده است. آدرس دقیق آن خیابان ایران، کوچه شهید گل محمدی و پلاک 42 است. شماره تماس مدرسه 33124575 است. جهت ثبت نام فرزند خود در این مدرسه در ماه های مرداد یا شهریور می توانید به مدرسه مراجعه حضوری کرده و یا با آن تماس بگیرید. شرایط دقیق آزمون و مصاحبه به شما توضیح داده خواهد شد. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!