آدرس : خیابان خراسان، ایستگ...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

مدارس شاهد یکی از مدارس باکیفیت در سطح کشور است که در تهران بیش از 19 شعبه مدرسه ابتدایی پسرانه دارد. یکی از این مدارس مدرسه پسرانه شاهد برهان مجرد است. این مدرسه در منطقه 12 و  در محدود خراسان شهر تهران واقع شده است. 

 شرایط ثبت نام در مدرسه پسرانه شاهد

همان طور که می دانید ثبت نام در مدارس شاهد مربوط به دانش آموزان خانواده شاهد و ایثارگر است. البته این مدرسه برای دانش آموزانی که امتیاز لازم را کسب کنند، نیز ثبت نام به عمل خواهد آورد. از جمله شرایط کسب امتیاز برای ثبت نام در این مدرسه حافظ قرآن بودن، کسب مقام در مسابقات ورزشی، هنری یا علمی، داشتن معدل خوب، اولیا فرهنگی داشتن و موارد دیگر است. در صورتی که فرزند شما بتواند در این لیست ارزیابی امتیاز قابل قبول را به دست اورد، امکان ثبت نام او در این مدارس وجود خواهد داشت.

امکانات مدرسه پسرانه شاهد

مدارس شاهد همواره در میان مدارس موجود در سطح بالایی قرار گرفته و شاهد برهان مجرد نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مدرسه امکانات آموزشی مانند کتابخانه و آزمایشگاه به خوبی تجهیز شده تا دانش آموزان بتوانند دروس آزمایشگاهی خود را به صورت عملی نیز بیاموزند. کادر مدرسان و پرسنل اداری در این مدرسه با دقت خاصی انتخاب شده است و معلمان همگی در کار خود خبره و حرفه ای هستند. 

این مدرسه علاوه بر آموزش مناسب دروس و کلاس های فوق برنامه، بر روی مهارت های دیگر دانش آموزان نیز کار می کند. دانش آموزان مدرسه برهان مجرد در مسابقات مختلف ورزشی، ادبی و قرآن و احکام همواره جز دانش آموزان موفق بوده اند.

امکانات ورزشی در این مدرسه مناسب است و دانش آموزان می توانند در فضایی ایمن و مناسب، به یادگیری رشته ورزشی مورد علاقه خود بپردازند. در این مدرسه یک مشاور نیز چه در زمینه تحصیلی و چه در زمینه های دیگر به همه دانش آموزان مشاوره رایگان می دهد. 

 آدرس مدرسه شاهد پسرانه برهان مجرد

همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، این مدرسه در منطقه 12، خیابان خراسان، ایستگاه زیبا، کوچه سیدی و پلاک 11 واقع شده است. شماره تماس این مدرسه 33132221 است.  

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!