آدرس : کارگر شمالی، نبش خیا...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

دبستان پسرانه سما یکی از بهترین مدارس موجود در پایتخت است که با رویکرد نخبه پروری در زمینه های مختلف در سال 1385 تاسیس شده است. امکانات فرهنگی و آموزشی در این مدرسه مثال زدنی است و وقت و انرژی که برای تک به تک دانش آموزان گذاشته می شود، جای تقدیر و تشکر دارد. 

 اطلاعات کلی مدرسه پسرانه سما

دبستان پسرانه سما 3 از جمله مدارس غیر دولتی تهران است که مدیریت آن را آقای رفیعی برعهده دارد. این مدرسه در هر سال پذیرای تعداد حدود 175 دانش آموز است و برای آن که در هر کلاس برای تمامی دانش آموزان وقت کافی گذاشته شود، ظرفیت هر کلاس از 10 نفر بیشتر نخواهد بود. مساحت فضای آموزشی مدرسه 417 متر مربع و مساحت حیاط آن 657 متر مربع است. از این رو دانش اموزان در زنگ های تفریح نیز فضای کافی و مناسب در اختیار خواهند داشت. دبستان پسرانه سما 17 کلاس آموزشی دارد.

امکانات و ویژگی های مدرسه پسرانه سما

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مدرسه از نظر امکانات موجود یکی از مدارس خاص و منحصر به فرد تهران به شمار می رود.

در مدرسه یک اتاق بهداشت وجود دارد که در بازه های زمانی مشخص دانش آموزان از نظر بینایی سنجی، شنوایی سنجی، بهداشت دهان و دندان و فیزیک بدن مورد معاینه قرار می گیرند.

امکانات ورزشی در این مدرسه بسیار بالا است. به طوری که در کنار امکانات رایجی مانند بدمینتون، شطرنج یا هندبال، این مدرسه دارای چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی مجهز است. این مجموعه ورزشی دارای یک استخر نیز هست که دانش آموزان می توانند در زمان های فوق برنامه از آن استفاده کنند. از دیگر امکانات ورزشی مدرسه می توان به سالن پاتیناژ، ایروبیک، دوچرخه سواری، ژیمناستیک و ورزش های رزمی اشاره کرد.

این مدرسه تنها دارای یک آزمایشگاه نیست. با توجه به اهمیت آموزش عملی دروس، در دبستان سما آزمایشگاه های تخصصی علوم، فیزیک، ریاضی، شیمی و زیست تجهیز شده تا دانش آموزان بتوانند مفاهیم درسی را عمیق تر و کامل بیاموزند.

 برنامه های فوق برنامه مدرسه

در کنار کلاس های درسی که به صورت حرفه ای برای دانش آموزان برگزار می شود، سما به دنبال آن است که بر روی تمامی مهارت های کودکان و نوجوانان کار کند. از این رو کلاس های فوق برنامه بسیار کاربردی و مفیدی برای دانش اموزان اجرا می شود. از جمله این کلاس ها می توان به کلاس فن بیان، آموزش زبان انگلیسی، آموزش قرآن، آموزش تئاتر، آموزش کامپیوتر و رباتیک، کلاس های امادگی المپیاد، کلاس های محاسبات ذهنی ریاضیات، اموزش موسیقی، آموزش لگو، خوش نویسی و غیره اشاره کرد.

آدرس مدرسه پسرانه سما

اگر شما نیز قصد ثبت نام فرزند خود در این مدرسه را دارید، آدرس آن منطقه 6، کارگر شمالی، نبش خیابان 17، جنب مسجد النبی و پلاک 119 می باشد. شماره تماس 88224925 نیز پاسخگوی شما در ساعات کاری خواهد بود. نکته قابل ذکر آن که ثبت نام در این مدرسه نیز نیازمند کسب نمره قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه است. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!