آدرس : میرداماد، میدان مادر...............

شماره تماس : عدم نمایش شماره

روزهای سرویس دهی : شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه

ساعت سرویس دهی : -

مدرسه پسرانه شهید بهشتی تهران یکی از مدارس هیئت امنایی پایتخت است که شما می توانید با هزینه ثبت نام کم و مناسب از امکانات آموزشی عالی آن بهره مند شوید. این مدرسه در منطقه 3 تهران واقع شده و دارای پرسنلی مجرب و دلسوز است.

 ویژگی های مدرسه

دبستان شهید بهشتی تهران دارای 26 کلاس است به طور متوسط در هر کلاس تنها 12 دانش آموز حضور دارند. از این رو معلمان می توانند برای هر دانش آموز زمان کافی در نظر گرفته و به صورت اختصاصی با او کار کنند. مدرسه دارای 404 متر مربع مساحت آموزشی و 468 متر مربع حیاط است که با توجه به تعداد کل دانش آموزان مساحتی استاندارد و مناسب به شمار می رود. تعداد دانش آموزان در حال تحصیل در مدرسه در هر سال به حدود 334 نفر می رسد.

امکانات و ویژگی های مدرسه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مدرسه از نظر امکانات آموزشی و شیوه های تدریس یکی از بهترین ها در پایتخت به شمار می رود. در کنار حضور مستمر در مسابقات علمی مختلف، در داخل مدرسه نیز در بازه های زمانی مشخص، آزمون های دوره ای از دانش آموزان گرفته می شود تا بیشتر با نقاط ضعف و قدرت خود آشنا شوند. کلاس های فوق برنامه در زمینه های مختلف تحصیلی و ورزشی از دیگر ویژگی های این مدرسه است تا دانش آموزان بتوانند از تمامی پتانسیل های وجودی خود در زمینه های مختلف بهره مند شوند.

مدرسه دارای اتاق سمعی بصری است تا در کنار برگزاری جلسات، برخی دوره های آموزشی نیز به صورت حرفه ای تر برای دانش آموزان برگزار شود. اردوهای علمی، سیاحتی و تفریحی نیز از جمله فعالیت های این مدرسه هیئت امنایی است تا دانش آموزان بتوانند در کنار آموزش، ساعات لذت بخشی را نیز در کنار دوستان خود بگذرانند. در کنار توجه به امور تحصیلی در این مدرسه مسائل مذهبی و ورزشی نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است. کلاس های فرهنگی فوق برنامه و امکانات ورزشی متنوع می تواند گواه اهمیت این مسائل در مدرسه شهید بهشتی تهران باشد.

آدرس مدرسه شهید بهشتی تهران

مدرسه پسرانه شهید بهشتی تهران در منطقه 3، میرداماد، میدان مادر، خیابان شهید سنجابی، کوچه سوم شرقی واقع شده است. تماس با این مجموعه با شماره 02122924500 مقدور خواهد بود. 

امتیاز کاربران

نظرات کاربران

پیام شما با موفقیت ارسال شد. منتظر تایید مدیریت باشید!
متن پیام الزامی است!